Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch - BMW Connected app

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2019 05:20 PM)
1166 Weergaven
Leon73
Student
Opties

Ik Heb sinds kort de nieuwe Samsung Galaxy Watch en wil graag de BMW Connected App installeren. Nu is deze niet terug te vinden. Heeft iemand een idee hoe ik deze toch kan vinden & installeren?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Leon73,

De app kun je hier vinden: http://apps.samsung.com/gear/appDetail.as?appId=40b3MiIIGA

Mocht je de app ook op deze link niet kunnen terugvinden, dan heeft BMW de app niet gepubliceerd voor de telefoon waarmee je Galaxy Watch verbinding heeft gemaakt.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Leon73,

De app kun je hier vinden: http://apps.samsung.com/gear/appDetail.as?appId=40b3MiIIGA

Mocht je de app ook op deze link niet kunnen terugvinden, dan heeft BMW de app niet gepubliceerd voor de telefoon waarmee je Galaxy Watch verbinding heeft gemaakt.

kevin-sig
Leon73
Student
Opties

De APP is inderdaad niet te vinden via de Galaxy Watch app. 

Wie kan ik vragen om deze app te registeren? Is dat mogelijk? 

Ik begrijp dat sommige apps alleen in bepaalde regio's te verkrijgen zijn. Klopt dat? (en hoe krijg ik dan deze app in mijn regio beschikbaar)?

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

De app is beschikbaar in de Benelux, dat zal het probleem niet zijn. Als je de app niet te zien krijgt door op de link op je verbonden telefoon te tikken, dan is de app niet beschikbaar voor je toestel. Je kunt dan contact opnemen met de ontwikkelaar van de app.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "wie kan ik vragen om deze app te registeren?" Als je bedoelt te vragen wie de app kan publiceren voor jouw toestel, dan is dat de ontwikkelaar van de app. In dit geval dus BMW. 

kevin-sig
0 Likes