Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 7 batterij loopt snel af.

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2024 09:04 AM)
2111 Weergaven
Poedel
Journeyman
Opties
Mijn galaxy watch 7 batterij loopt snel leeg. Ik haal ze smorgens van de oplader aan 100% ik leg ze daar, was mij en 15 minuten later ben ik al 4% kwijt. Ik doe maar ongeveer 12 uur met volle batterij. Mijn always on display en WiFi staat uit. Als ik kijk naar verbruik per app , heeft elke app maar 0,5 % verbruikt. Eentje schiet eruit met 1,2% Dus daar ligt het niet aan. Heb ze al gereset maar blijft hetzelfde. Terwijl ze aan heeft dat ik er meer of 1 dag kan meedoen. Wat hier totaal niet waar is. Kan iemand mij helpen met raad aub ?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_n70YNQW
First Poster
Opties

Het is opgelost met de batterij,open wearable ga naar instellingen horloge,ga naar beneden,,naar algemeen en reset je horlogen,met of zonder abonnement,Wel zorgen dat batterij vol is van je watch,naar de reset( ongeveer 3 min,geef je aan backup maken van je watch,deze komt op je telefoon,dan geef je herstel aan en klaar.inmiddels gfaat mijn batterij dik2,5 dag mee.Dit mede door Samsung service die mij hiermee geholpen heeft.Succes.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Op Reddit regent het klachten. Maar niet alleen de GW7 batterij gaat snel leeg, ook de GW6.

Het enige dat je kunt is via de Samsung Wear app foutrapporten sturen en hopen op verbetering.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Poedel,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Wanneer je ook een Samsung GSM heb, kan je via de Wearable app kan je een foutrapport hierover indienen. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_MLCF6fi
First Poster
Opties

Ook ik heb last dat mijn galaxy watch 7 snel leeg loopt. Per uur verliest mijn batterij 10 %. Ik red het dus geen dag.  Mijn wearable app heeft geen drie streepjes. Hoe moet ik dan contact opnemen om het fout rapport te versturen?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_MLCF6fi,

Een foutrapport insturen gaat via de Wearable app als je ook een Samsung GSM hebt.  Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken.

Heb je anders ook jouw Watch al gereset? Zie de onderstaande link voor instructies.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ceja1807
Explorer
Opties

Ik heb er ook last van hem mijn watch 7 nu 1 week en kan er ook geen dag mee doen samsung en mediamarkt zeggen beide het zelfde dat hij de eerste 3 weken moet wennen aan jou gebruik heb hier nooit eerder van gehoord dat apparaten moeten wennen aan dagelijkse gebruik hoop dat het na 3 weken minder is met het leeglopen 

Poedel
Journeyman
Opties
Er is reeds een update beschikbaar voor het probleem heb ik gezien.
Inuahs
Journeyman
Opties
Ikzelf kom net geen 2 dagen toe met mijn Watch7. Nu duikt steeds het probleem op, dat deze weinig tot niets meer oplaad. Watch7 terug gestuurd en een andere in de plaats gekregen. Nog geen dag verder en deze laad niet meer op. Ik denk dat er problemen zijn met de oplaad van watch7. Of dit probleem gekend is weet ik niet
Poedel
Journeyman
Opties
Dit probleem heb ik niet. Laad telkens weer tot 100% op.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Shauni,

Bedankt voor jouw bericht. Ter controle, zijn alle updates geïnstalleerd en heb je het ook geprobeerd met een ander oplaadblokje en aan een andere stopcontact?

Met groet,

Ajay   

Community Manager
0 Likes