Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy watch 4 niet waterdicht in zwembad

(Onderwerp aangemaakt op: zondag)
66 Weergaven
hermus
First Poster
Opties

Helaas heb ik problemen met mijn Galaxy Watch4, die ontstaan lijkt door waterschade. Inmiddels ligt het horloge bij een Samsung service center ter reparatie, waar tot mijn verbazing verteld werd dat er eigenlijk niet gezwommen kan worden met het toestel. 

 
Overal, ook op deze site, wordt dit horloge gepromoot alszijnde waterdicht, geschikt om zwemtrainingen mee te tracken etc. 
 
In de quickguide staat onder andere dat deze geschikt is voor normaal gebruik, zoals zwemmen op het strand of in een zwembad. 
 
Vervolgens staat in de handleiding dat er niet in zee of chloorwater gezwommen mag worden. Eigenlijk kan je nav de handleiding stellen dat het horloge gewoon niet geschikt is voor normaal zwemgedrag. 
 
Toevallig heb ik enkel kort in zwembad gezwommen
Maar ik vind dit wel heel slecht, gezien alle tegenstrijdige informatie vanuit Samsung. 
 
Als het horloge niet geschikt is voor normaal zwemgedrag, zou het ook niet als zodanig gepromoot moeten worden, en ook zou er duidelijke eenduidige en eerlijke informatie vanuit Samsung moeten zijn.
ik baal enorm gezien ik al die tijd heel zuinig ben geweest
0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallon @hermus,

 

Bedankt voor jouw bericht. Had je wel de Watervergrendelings-modus ingeschakeld? Zie de onderstaande link voor de instructies over het inschakelen.

 https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-gebruik-je-de-watervergrendelings-modus-op-de-...

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes