op 10-02-2019 11:11 AM
Goedemorgen,
Sinds ik de afgelopen week de nieuwe update heb geïnstalleerd op mijn smartwatch werkt mijn horloge niet meer naar behoren. Mijn horloge registreert geen slaapgegevens meer en mysterieus genoeg registreert mijn horloge als ik aan het slapen ben onverklaarbaar dat ik een x aantal stappen zet (waarschijnlijk dat ik hierdoor ook geen gegevens van het slapen door krijg). Ik heb mijn horloge ook al een keer een reset gegeven en zelfs terug naar de fabrieksinstellingen. Beide geen effect.
Dit zijn mijn stapgegevens voor de update. Netjes te zien dat er tijdens mijn slaap geen stappen worden geregisteerd, zoals het hoort.
Dit zijn mijn stapgegevens na de update. Duidelijk te zien dat ik ineens fan ben geworden van slaapwandelen?! Ik begon deze dag dan ook al met meer dan 4000 stappen toen ik wakker werd.
Dan deze laatste foto. Na 5 februari geen registratie meer gehad van mijn slaap. De widget op mijn horloge van slaap blijft ook alleen aangeven: "Uw horloge kan uw slaap automatisch bijhouden".
Hebben meer mensen deze problemen? Zo ja, wat is jullie oplossing geweest? Ik ben even ten einde raad en ben zelfs bang dat als ik geen oplossing vind ik mijn horloge op moet sturen voor een reparatie.
Modelnummer: SM-R810
Tizen-versie: 4.0.0.1
Softwareversie: R810XXU1BSA4
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-02-2019 02:21 PM
Hi @Debbie88,
Dat is wel heel apart! Weet je zeker dat je niet slaapwandelt? 😉
Ik heb hier nog niet eerder van gehoord, het kan zijn dat het door de update komt, maar ik heb hier nog geen verdere meldingen over voorbij zien komen. Je zou hem ook na kunnen laten kijken bij een servicepunt of hem kunnen aanmelden via onze Ophaalservice.
op 01-04-2021 09:40 AM
Heb ondertussen feedback gekregen van samsung (via foutrapport)
Eerst en vooral bedankt voor de snelle reacties vanuit support, hier kunnen anderen veel van leren...
1- Synchroniseer uw Samsung Health gegevens: Samsung Health > Meer (Rechtsboven) > Instellingen > Account > Nu Synchroniseren.
2- Reset Samsung Health: Beginscherm > Apps > Instellingen > Apps > Samsung Health > Opslag> Cache legen en gegevens wissen.
3- Herstel uw Samsung Health gegevens: Samsung Health > Meer (Rechtsboven)> Instellingen > Account> Nu Synchroniseren.
Dit heeft bij mij geholpen.
op 12-02-2019 02:21 PM
Hi @Debbie88,
Dat is wel heel apart! Weet je zeker dat je niet slaapwandelt? 😉
Ik heb hier nog niet eerder van gehoord, het kan zijn dat het door de update komt, maar ik heb hier nog geen verdere meldingen over voorbij zien komen. Je zou hem ook na kunnen laten kijken bij een servicepunt of hem kunnen aanmelden via onze Ophaalservice.
op 12-02-2019 08:24 PM
Bedankt voor je reactie.
Gezien het feit dat zowel een reset als fabrieksinstellingen niet lijkt te werken, ga ik inderdaad maar even mijn horloge na laten kijken.
Ik blijf het in ieder geval heel erg raar vinden.
op 13-02-2019 05:24 PM
op 18-02-2019 09:28 AM
op 18-02-2019 02:37 PM
Je zou hem eens kunnen resetten @RKruizinga, indien dat niet helpt zou het aan de update kunnen liggen en zou dit verholpen moeten worden in een eerstvolgende update!
op 20-02-2019 09:53 AM
Inmiddels mijn horloge weer terug. In het rapport stond dat mijn moederbord defect was, deze is nu vervangen. Dus de komende dagen testen of het weer werkt...
op 20-02-2019 10:43 AM
Ik heb hier het zelfde probleem na de update.
op 24-02-2021 11:02 AM
op 02-03-2021 04:39 PM