Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy gear geen reparatie onder garantie

(Onderwerp aangemaakt op: 17-06-2019 01:42 PM)
495 Weergaven
moelands
First Poster
Opties

Samsung, jullie stellen me erg teleur. Heb vorige week mijn Galaxy gear S3 Classic laten ophalen omdat deze niet meer op laadt. De lader lijkt wel te werken maar het horloge laadt niet op. (van 50% batterij tot 0% geprobeerd)

Het horloge is nu ongeveer een jaar oud, dus halverwege garantietermijn. Samsung wil het horloge echter niet repareren omdat ik het horloge niet in de EU gekocht heb. Dit is waar de reacties van Samsung erg triest worden.... 

Ten eerste, om het horloge te laten ophalen, moest ik een serienummer opgeven. Samsung waarschuwt niet voor het eventueel niet dekken van defecten onder garantie voordat het horloge opgehaald wordt, terwijl ze mijns inziens moeten kunnen zien dat het om een niet in de EU geleverd horloge gaat. Ze doen dat pas na ophalen, met het vriendelijke verzoek of ik 36,30 euro wil betalen voor onderzoeks kosten.  Erg professioneel!

Vervolgens met Samsung gebeld om mijn teleurstelling te uiten, waarbij ze met het excuus komen dat de reparatiedienst geen onderdelen hebben om een horloge uit het buitenland te repareren. Dit is een regelrechte leugen! Het model RM-770, ondersteunt alleen 802.11a/b/g (IEEE wereldwijde) standaard, geen LTE, en is dus in een enkele wereldwijde variant uitgebracht, en worden allemaal in dezelfde fabriek in Vietnam geassembleerd. Je kunt het exact zelfde model gewoon in NL kopen. 

Waarom moet alles zo moeilijk en met een hoop valse excuses? Elk toonagevend merk biedt gewoon internationale garantie, zonder problemen, onverklaarbare kosten en vooral leugens!

Erg triest!

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Volgende keer gewoon producten kopen in de EU. Dan heb je dit probleem niet.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
moelands
First Poster
Opties

Nooit meer Samsung kopen is een beter oplossing... 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Toppie!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes