Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Fit 3 HELP

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2024 03:17 PM)
214 Weergaven
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Help alsjeblieft.
Ik zit in een heus gevecht met Bol (de oplichters). Ik heb sinds juni een Galaxy Fit 3, maar die is blijkbaar een import en bij eeb partner van Bol gevocht.
Ik zit al 3 maanden in gevecht met die partner, met dat dit een import toestel is, terwijl ik bewijzen heb dat dit echt import is. Help, hpe kan ik dit nog winnen? Heb mou geen recht op service of garantie.

Zouden de community managers hier miss nog iets mee kunnen? De aankoop is bij een partner van Bol gedaan.

image

image

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je hebt een koopovereenkomst met de verkoper van bol.com. Je zult dit met hun moeten oplossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kanjers
Voyager
Opties
Kan je geen contact met Bol.com opnemen omdat je al geprobeerd hebt normaal te kunnen communiceren? En dan zeggen ik kan er niet uitkomen met de partner omdat ze niet willen "goed" luisteren.
0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Ja, ze zeggen al dagen dat het naar de geschilcommisie gaat, maar ho maar dat het gebeurd, ze lichten je gewoon op
0 Likes
Kanjers
Voyager
Opties
Je kan antwoorden dat je hun acties niet meer op prijs stelt en dat het belachelijk is hoe ze het zo willen oplossen en dat je hun producten niet meer hoeft en diensten ook niet meer dat je het wel bij de officiële webshops koopt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Feitelijk gezien is het geen oplichting. Grijze import is niet verboden. Als je bij Bol.com koopt moet je goed opletten wie de verkoper is, koop niet van onbekende bedrijfjes.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick