Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds3 niet te zien in de Wearable-app

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2025 07:31 AM)
210 Weergaven
RaMe73
Student
Opties

Hallo,

Wearables app vind mijn buds 3 niet? Ik heb alles geprobeerd zonder succes. Is er iets dat ik nog kan doen ? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Peter_A_1969
Pioneer
Opties
Dag @RaMe73. De Galaxy Buds 3 zijn verhuisd naar het instellingenmenu van Bluetooth. Snelmenu - knopje Bluetooth blijven indrukken - details - instellingen wieltje. Dan krijg je de vertrouwde instellingen pagina, waar je je buds kan instellen. Enkele weken geleden heb ik me er ook te pletter achter gezocht 🙂 Ooit ergens een melding van Samsung over gezien. Maar geen idee waarom ze dit nu weer hebben gedaan, compleet onlogisch, maar ja, 'die zoekt die vindt'. Zelf ook nog geen manier gevonden om de buds terug in de Wear-app te krijgen. 't Zal van Samsung moeten komen. Succes met je terug-gevonden instellingen menu. Mvg, Peter.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Welke telefoon gebruik je?
0 Likes
RaMe73
Student
Opties
Samsung s25
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RaMe73,

Ter controle; Zijn beide toestellen helemaal up-to-date en heb je de toestellen ook opnieuw opgestart?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Peter_A_1969
Pioneer
Opties
Dag @RaMe73. De Galaxy Buds 3 zijn verhuisd naar het instellingenmenu van Bluetooth. Snelmenu - knopje Bluetooth blijven indrukken - details - instellingen wieltje. Dan krijg je de vertrouwde instellingen pagina, waar je je buds kan instellen. Enkele weken geleden heb ik me er ook te pletter achter gezocht 🙂 Ooit ergens een melding van Samsung over gezien. Maar geen idee waarom ze dit nu weer hebben gedaan, compleet onlogisch, maar ja, 'die zoekt die vindt'. Zelf ook nog geen manier gevonden om de buds terug in de Wear-app te krijgen. 't Zal van Samsung moeten komen. Succes met je terug-gevonden instellingen menu. Mvg, Peter.
0 Likes