Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds + - Linker oortje klinkt zachter

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2021 03:03 PM)
1574 Weergaven
Lmaorobloxbeeswadm
Apprentice
Opties

Vorige maand heb ik de galaxy buds plus aangeschaft, al 2 weken is de linker bud veel zachter dan de rechter bud. Ik heb geporbeerd om het te resetten, opnieuw verbinding te maken, op mijn laptop gekeken of het daar ook hetzelfde is, maar nee niks lukte. Uiteindelijk heb ik een garantie afhaal afpraak gemaakt met een "binnen 24 halen we je buds plus op". Blijkbaar is er dan een probleem gebeurt en geen bevestingsmail gestuurd naar me en daardoor ook de afspraak niet bevestigd werd en toen werd me weer verteld dat er een ticket mail zou komen op me mail die ik daar dus heb ingevoerd, die zou tussen 12 en 3 komen zeiden ze, maar ik heb alleen een "geef ons een feedback" mail ontvangen. Iemand die me hierover kan helpen en over mijn buds?

0 Likes
6 Antwoorden
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb dit probleem zelf nooit ervaren maar ik heb wel eens gehoord dat mensen het op weten te lossen op de volgende bijzondere manier: 

Doe je doosje open en laat de oordopjes er in. 

Zet de find my buds optie aan en laat dit ongeveer 30 seconden aan. Het geluid zou hierna weer gelijk moeten zijn. 

Lmaorobloxbeeswadm
Apprentice
Opties
dankje voor het antwoord zal het even proberen
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Lmaorobloxbeeswadm,

Laat je ons weten of het is gelukt?

Zo niet, kan je nagaan of er een update klaarstaat voor jouw Galaxy Buds + en/of de Galaxy Wearable app. Als het up-to-date is en dit geen verschil maakt, kan je ook de netwerkinstellingen van jouw toestel resetten. (Mits je een Android/ Samsung toestel gebruikt)

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

Als dat ook niets uithaalt, raad ik je aan om ermee langs een servicepunt van ons te gaan of gebruik te maken van de Ophaalservice.

rsz-846676\
0 Likes
Lmaorobloxbeeswadm
Apprentice
Opties
jup alles geprobeerd, het is jammer genoeg niet gelukt. Ik ga het voor garantie terugsturen morgen
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

In dat geval is repareren inderdaad de volgende stap. Mocht je er nog vragen over hebben dan help ik graag 👍

rsz-846676\
0 Likes
Fastgoose
Apprentice
Opties

Ik had dit probleem met mijn rechteroortje... zitten zoeken naar een oplossing en gevonden bij mijn probleem misschien werkt het bij jou ook. het geval was dat er troep in het oortje zat, heb het rubbertje eraf gehaald en rustig schoongemaakt met een borsteltje (tandenborstel) en weinig druk. Probleem was bij mij direct opgelost