Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds: geluid in het rechter oortje veel zachter

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2020 11:33 AM)
30577 Weergaven
RageB
First Poster
Opties

Hallo, ik heb de galaxy buds en sind 3 dagen is mijn rechter oortje veel zachter dan mijn linker oortje. Ik heb al een aantal dingen gedaan: buds gereset, schoongemaakt (rechter oortje had ook problemen met de proximity sensor. Maar ma het schoonmaken was dit wel opgelost.), laatste update geïnstalleerd en verbinding gemaakt een een device zonder galaxy weareble app.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. 

Groetes Julian

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Gerrit van Rijn,

Heb je de netwerkinstellingen gereset en is de Wearable app up-to-date?

Vaak helpt het ook om de Buds goed schoon te maken zoals hier wordt uitgelegd: https://bit.ly/2XBsqFM

Helpt dat niet, dan kun je inderdaad de Buds ter reparatie aanbieden. Ik raad je aan om de volledige set op te sturen 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
30 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @RageB,

Welkom op de Community!

Heb je ook al gecontroleerd op eventuele updates in de Galaxy Store? Als alles up-to-date is en je al hebt gereset, kun je nog proberen ze met een ander toestel te koppelen. 

Als dat ook niet werkt, zit er niets anders op dan de ter reparatie aan te bieden via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes
RageB
First Poster
Opties

Dank voor de reactie. 2 dagen geleden was ook het linker oortje net zo zacht als de rechter. Nu is de linker weer "normaal" maar de recter nogsteeds zacht. Het is mij ook opgevallen dat het rechter oortje nogsteeds reageerd op touch zonder dat de oortjes verbonden zijn. Ik hoor dus nogsteeds een blieb. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Had je al gecheckt op updates?

rsz-846676
0 Likes
RageB
First Poster
Opties
Ja. Het probleem ontstond wel kort na de update.
0 Likes
Ferre567
First Poster
Opties

Hey, ik heb exact hetzelfde probleem. Ook bij mij klinkt het rechter oortje aanzienlijk zachter. Ook ik heb alles al geprobeerd, van updates tot kuisen verbinden met andere apparaten. Niks helpt...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan raad ik jullie aan om gebruik te maken van de Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons te gaan.

rsz-846676
0 Likes
Tessa639
Apprentice
Opties
Ik heb de Samsung galaxy buds, maar opeens is mijn rechter oortje veel zachter dan de linker. Kan iemand mij mee helpen?
Tim
GrandMaster
Opties

@Tessa639 Dat is natuurlijk niet handig! Heb je zelf al wat geprobeerd? Probeer anders even een reset om na te gaan of het aan de software ligt. Je kunt ze daarvoor plaatsen in de sleuf van het bijbehorende oplaaddoosje en na 7 seconden weer eruit halen. Laat me weten of het heeft geholpen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Tessa639
Apprentice
Opties
Beste Tim, bedankt voor het advies. Helaas lukt het nogsteeds niet. Ik heb de oortjes al reset en ook gekeken of er eventuele updates waren die niet waren uitgevoerd.. Wat kan ik nog meer proberen?