Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foute banentelling zwemmen galaxy watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2025 08:35 AM)
56 Weergaven
RitaChalova
Apprentice
Opties
Sindskort telt mij galaxy watch 4 helemaal fout de banen/afstand tijdens zwemmen. Ik tel ook altijd bij het zwemmen en meestal verschilt het wel met 300-400 meter,wat een groot verschil is voor zwemmen.
Kan ik er iets aan doen? Is dat omdat horloge "versleten" is? Ik heb die al eventjes. Is galaxy watch 7 beter voor banentracking? Ik doe voornamelijk zwemmen als sport.

Dank u!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie RitaChalova,

Wanneer jouw Watch4 is verbonden aan een Samsung toestel, raden we aan om via de Wearable-app een fouitrapport hierover in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Na de issue te hebben gereproduceerd ---> Open de Wearable-app ---> Klik in het midden-onder op de cirkel-icoon ---> Klik op de 3 puntjes rechtsboven ---> Instell. ---> Neem contact op ---> Feedback verzenden ---> Klik rechtsonder op de pijltje icoon ---> Volg hier verder de instructies op.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van de feedback is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo RitaChalova,

Bedankt voor jouw melding hierover. Voor sporten is de juiste meting inderdaad belangrijk. Ter controle; Is jouw Watch4 helemaal up-to-date en heb je het ook opnieuw opgestart?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RitaChalova
Apprentice
Opties
Ja hoor! Ik hou al mijn devices up to date! En ik start die elke dag opnieuw op (zet het af snachts).
Mvg,
Margarita
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie RitaChalova,

Wanneer jouw Watch4 is verbonden aan een Samsung toestel, raden we aan om via de Wearable-app een fouitrapport hierover in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Na de issue te hebben gereproduceerd ---> Open de Wearable-app ---> Klik in het midden-onder op de cirkel-icoon ---> Klik op de 3 puntjes rechtsboven ---> Instell. ---> Neem contact op ---> Feedback verzenden ---> Klik rechtsonder op de pijltje icoon ---> Volg hier verder de instructies op.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van de feedback is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes