Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fout in weeknummers

(Onderwerp aangemaakt op: 01-01-2021 03:23 PM)
1366 Weergaven
DekMar
Apprentice
Opties

Beste lezers, 

Ik gebruik de Galaxy Watch (46mm) sinds begin 2020 naar volle tevredenheid.

Nu valt me echter iets op....het is geen drama, maar ik ben zo'n pietlut dat het gewoon moet kloppen.

De GW geeft sinds deze week het verkeerde weeknummer aan! Het is toch echt week 53 en de GW geeft (op 3 verschillende faces) heel stug week 1 aan.

Heb al getracht te vogelen met instellingen, maar dat heeft helaas niet geholpen.

Wat gaat er fout en hoe is dit op te lossen??

Groet, Martin

0 Likes
14 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Gaat het om een watch face uit de app store?

0 Likes
DekMar
Apprentice
Opties
Het gaat om meerdere watchfaces, gedownload vanuit de Galaxy Store.
Bij andere geeft hij weer wél de goede week aan, dus ik denk dat ik mijn telefoon en horloge goed ingesteld heb staan.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan zal het aan de watchfaces liggen. Mogelijk dat de maker er van niet alle instellingen goed heeft staan. Tellen ze nu wel weer goed door?

0 Likes
DekMar
Apprentice
Opties
De watchfaces die eerder de foute week aangaven, doen het nog steeds niet goed. Daarop is het nu week 2. Van 1 van de watchfaces gaat de maker kijken of alle instellingen goed staan en de watchface updaten.
0 Likes
Members_4jdKKYX
First Poster
Opties

Zelfde probleem op de GSM Galaxi S9. Hij geeft nu week 2 aan. In een vorige melding (2019) was het probleem opgelost door de eerste dag van de week op maandag te zetten. Maar dat helpt niet. Zelfs niet na een restart.

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Vreemd. Op mijn note 10 + kloppen de weeknummers gewoon?

0 Likes
ikke68
First Poster
Opties
hen een note8 maar ook hier kloppen de week nr's niet en krijg het niet goed ook al.zet ok de start van de week op maandag
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ikke68,

Kun je eens een screenshot meesturen? Dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
ACSmash
Journeyman
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik maak zelf watchfaces met Galaxy watch designer. Als je een kleine w intikt dan geeft hij de weeknummers weer. Hier ook een week meer dan het zou moeten. Ik zit nu in week 7, terwijl het week 6 is.

Hopelijk komt hiervoor een oplossing, want het is vervelend.

0 Likes