Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

fout in scherm samsung galaxy watch s4 bij aanpassen achtergrond

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2024 10:13 PM)
482 Weergaven
Nathalie2305
Student
Opties

Ik heb op mijn galaxy watch een eigen achtergrond met een foto. Hierop heb ik op het startscherm 4 'complicaties' ingesteld. 1 hiervan is mijn glazen water. 
Deze zorgt er nu voor dat er een soort glitch ontstaat op mij scherm. Hij verspringt steeds van de tijd die je ziet wanneer je de achtergrond gaat aanpassen naar de huidige tijd. Dit blijft hij doen. 
Ik heb het horloge al volledig gereset.  Maar zodra ik de achtergrond aanpas en de snelkoppeling naar de glazen water erop zet begint het weer. 
Herkent iemand dit en weet iemand toevallig een oplossing hiervoor? 

0 Likes
3 Antwoorden
Nathalie2305
Student
Opties
Het is een foto wijzerplaat die ik vervolgens heb samengesteld met complicaties erop. Ik zag inderdaad bij anderen ook dat er iets mis gaat zodra het water wordt toegevoegd.
Het is blijkbaar na de softwarepakket update ontstaan.

Ik heb nu via mijn telefoon een foutrapport ingediend en erin vermeld dat het om de watch gaat want ik kan nergens vinden hoe je voor de smartwatch een foutrapport indient.

Een reset heeft niet geholpen dus ben bang dat het in de software zit. Hopelijk komt er een update waarin dit is verholpen.
0 Likes
Nathalie2305
Student
Opties
Het is de wijzerplaat 'foto's' onder het kopje eenvoudig. Ik heb nu op mijn horloge alle overige wijzerplaten verwijderd. Hij lijkt het nu weer zonder problemen te doen....
0 Likes
Nathalie2305
Student
Opties

Helaas komt het probleem later toch weer terug.... 
ik ga proberen de fout te filmen en een foutrapport in te dienen

0 Likes