Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fit 3 verliest stappen na connectie met telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2024 09:54 PM)
333 Weergaven
Nynke S
Student
Opties

Goede avond,

Ik heb een maand geleden een Galaxy Fit3 aangeschaft om mijn stappen beter bij te kunnen houden. Gekozen voor dit horloge aangezien ik ook een Samsung telefoon heb. Installatie ging soepel en ik dacht dat het allemaal goed werkte, echter sinds deze week zijn we met een wandel challenge op het werk bezig en nu ik meer op mijn stappen let merk ik dat er iets mis gaat. Mijn horloge heb ik altijd om, maar ik heb mijn telefoon niet altijd bij me, als ik weer in de buurt van mijn telefoon kom neemt mijn horloge het aantal stappen van mijn telefoon weer over en verlies ik dus alle stappen die ik in de tussentijd gemaakt hebt, dit gaat soms wel om meer dan 1000 stappen. Dit gebeurt niet soms, maar elke keer. Dit is erg vervelend want speciaal voor de stappen heb ik dit horloge aangeschaft. Ik zou graag begrijpen waarom dit gebeurt.

#GalaxyFit3

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw antwoord Nynke S,

 

Je kan dat het beste een foutrapport indienen via de de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Nynke S,

 

Bedankt voor jouw bericht. Is alles ook up-to-date en heb je app opnieuw geïnstalleerd?

 

Met groet,

Ajay 

rsz-846676
0 Likes
Nynke S
Student
Opties

Alles is up to date, ook de app al opnieuw geïnstalleerd. Ik heb helaas al meer personen met dit probleem gezien, in dit filmpje wordt het ook weergegeven;

https://www.youtube.com/watch?v=3EeQ8uD2KNY

Met vriendelijke groet,

Nynke

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw antwoord Nynke S,

 

Je kan dat het beste een foutrapport indienen via de de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

rsz-846676