Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

fiets km niet als stappen opgeslagen op mijn horloge

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2023 12:26 PM)
372 Weergaven
Members_LJBRkqj
First Poster
Opties

beste, 

Vanmorgen gefietst, normaal slaat hij mijn workout op en noteert ze als een x aantal stappen. Vandaag heeft hij dit niet gedaan. In mijn samsung health heeft hij het opgeslagen, maar niets als stappen

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedenavond @Members_LJBRkqj,

In principe telt je horloge geen stappen wanneer je fietst. Je telefoon kan nog wel stappen detecteren, en die worden ook op je horloge weergegeven. Op het moment dat je telefoon niet in een positie is waar het fietsen per abuis voor stappen gezien kunnen worden, dan zullen er dus geen stappen bijgeteld worden op het moment dat je fietst.

Daarnaast kun je de telling op je telefoon ook helemaal uitzetten, mocht je alleen je horloge als stappentelling willen aanhouden.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedenavond @Members_LJBRkqj,

In principe telt je horloge geen stappen wanneer je fietst. Je telefoon kan nog wel stappen detecteren, en die worden ook op je horloge weergegeven. Op het moment dat je telefoon niet in een positie is waar het fietsen per abuis voor stappen gezien kunnen worden, dan zullen er dus geen stappen bijgeteld worden op het moment dat je fietst.

Daarnaast kun je de telling op je telefoon ook helemaal uitzetten, mocht je alleen je horloge als stappentelling willen aanhouden.

kevin-sig