op 11-10-2024 01:56 PM
Op 7 oktober heb ik earbuds gevonden in een supermarkt. Ze zijn gloednieuw en volledig functionerend.
Ik vroeg me af of dit serienummer wellicht geregistreerd staat onder een e-mailadres. Ik begrijp natuurlijk dat zij vanwege privacybeleid geen persoonlijke gegevens kunnen delen, maar zou het mogelijk zijn om de eigenaar te informeren over de verloren earbuds en mijn e-mailadres met hen te delen? Zo kunnen zij eventueel contact met mij opnemen.
Wat denken jullie? Ik had ondertussen al contact gezocht met support via Whatsapp, maar nog geen reactie.
op 23-10-2024 09:33 AM
Hi @Pakosss, ik wilde je graag nog even welkom heten op de Community. Dus bij deze, welkom! Heb je ondertussen een duidelijke reactie ontvangen via WhatsApp? Het is in elk geval tof om te zien dat je deze moeite neemt, dat wordt hoe dan ook op prijs gesteld.
Groeten,
Joey
op 23-10-2024 03:13 PM
Ja, ik heb inmiddels een reactie ontvangen. Blijkbaar is er geen database van geregistreerde producten waar Samsung medewerkers bij kunnen. Ik heb de oordopjes zowel bij het lokale politiebureau en op iLost opgegeven als verloren. Helaas kan ik verder niet veel meer doen.
op 23-10-2024 05:24 PM
Ah top, meer kun je inderdaad niet doen. En wellicht heeft de eigenaar van de Buds het al wel opgegeven, maar wie weet! Ik denk overigens dat de medewerkers hoe dan ook weinig hadden kunnen betekenen, aangezien het altijd een beetje gevoelig ligt met dat soort kwesties (aan persoonsgegevens gerelateerd). Bedankt in ieder geval, ik zou een dergelijk handelen zelf enorm waarderen als ik mijn setje kwijt zou zijn. Prettige avond alvast.
Groeten,
Joey