Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

E-Sim gebruiken op de watch6 classic zonder telefoon bij je te hebben?

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2023 07:57 PM)
3755 Weergaven
Maaike10
Pathfinder
Opties

Het lukt me niet. in de s23 ultra moet ik alles instellen, kan ik dan daarna de telefoon thuislaten? en gewoon internet op de watch?

Of kan dat helemaal niet? Ik heb de LTE uitvoering

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Dat is voor Tizen OS. Met Wear OS krijg je die layout helaas niet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties
Wat Neo001 zegt, die data e-sim is niet geschikt. Je dient bij je provider, voorlopig alleen mogelijk bij KPN en T-Mobile, een multi (e)sim a 5 euro per maand aan te vragen en dan kan je met de LTE uitvoering bellen zonder je telefoon bij je te hebben. Dus het kan wel naar alleen met de daarvoor speciaal aangeboden multi sim.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Om het horloge onafhankelijk van de telefoon te gebruiken voor oproepen en data, moet u esim instellen en activeren voor uw horloge.

https://www.samsung.com/be/support/mobile-devices/hoe-activeer-verbind-en-reset-ik-de-galaxy-watch/

0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

Screenshot_20230821_214422_Galaxy Watch6 Manager.jpg

0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

Dus wat nu? het is een losse esim dus niet die van mijn 06 nr. het is data esim en die staat nu als 2e sim in mijn mobiel en ja ik kan alles instellen,maar het is LTE horloge dus ik wil mijn telefoon thuislaten, of begrijp ik alles niet?

0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

Bi galaxy watch resetten staat een foto van de watch met alle apps in een cirkel! bij mij staan ze in het midden, kan ik ze ook in een cirkel krijgen?

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik weet het niet zeker, maar het is het beste om bij uw netwerkprovider te controleren of zij esim-abonnementen voor het horloge aanbieden.

Zo hebben KPN en T-mobile multisim mogelijkheden (extra esim voor je horloge tegen een kleine meerprijs, naast het telefoon sim abonnement).

Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Dat is voor Tizen OS. Met Wear OS krijg je die layout helaas niet.

0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

Ja, dat snap ik maar de schermafb hierboven zegt dat ik geen mobiel abo voor de watch 6 classicLTE kan gebruiken

ik wil gewoon telefoon thuis laten en data op horloge, internet meldingen enz op watch horloge en telefoon thuis, Kan dat?

Maaike10
Pathfinder
Opties

och ik accepteer die Tizen OS als oplossing en nu is de hele e sim als oplossing Pfff das niet de bedoeling

0 Likes
Oplossing
MeanD
Pathfinder
Opties
Wat Neo001 zegt, die data e-sim is niet geschikt. Je dient bij je provider, voorlopig alleen mogelijk bij KPN en T-Mobile, een multi (e)sim a 5 euro per maand aan te vragen en dan kan je met de LTE uitvoering bellen zonder je telefoon bij je te hebben. Dus het kan wel naar alleen met de daarvoor speciaal aangeboden multi sim.