Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

DynaFix

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2024 06:14 PM)
203 Weergaven
Dirckje
Explorer
Opties
Mijn nieuwe watch 7ultra is in reparatie na 1 maand in gebruik bij DynaFix. Na eerst naar een repair shop in Brussel en daarna in Antwerpen. Ze is opgehaald door DynaFix 27 November en nog steeds niet gerepareerd. ! Waarom sturen jullie gewoon niet een nieuwe op ! Ik heb ze online bij Samsung gekocht op 30 oktober 2024 .ik vind dit een zeer slechte service van Samsung 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dirckje
Explorer
Opties
Beste Ajay ,ik heb het kunnen oplossen met samsung het is een bug .ze gaan het fixen hebben ze verteld .via een update van het uurwerk

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Dirckje,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Graag help ik je verder. Kan je mij voorzien van het reparatienummer? Ik kijk dan in het systeem wat de voortgang is en waar e.v. wordt op gewacht.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Dirckje
Explorer
Opties
Beste Ajay ,ik heb het kunnen oplossen met samsung het is een bug .ze gaan het fixen hebben ze verteld .via een update van het uurwerk
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Dirckje,

Nog bedankt voor jouw geduld en ik wens je nog veel plezier met jouw Watch7 Ultra!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Dirckje
Explorer
Opties
Beste Ajay, kan je me vertellen wanneer de update plaats zal vinden van de watch 7ultra .🙏
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Dirckje,

Het uitrollen van de november update is momenteel bezig. Wat is de laatste update dat je had ontvangen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Dirckje
Explorer
Opties
1 juni 1024 1733845700408.jpg
0 Likes
Dirckje
Explorer
Opties
1 juni 2024
Maar ik heb mijn uurwerk pas aangekocht 30 oktober.
Groetjes Dir
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Dirckje,

Wanneer je de updates ontvangt kunnen per regio en model (Benelux of non-Benelux) verschillen.  Je kan de update wel binnenkort verwachten. Wanneer je meer informatie wenst kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Dirckje
Explorer
Opties
Dank je wel .🙏 ik woon in België dus ik zal afwachten. Groetjes Dirk