Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dubbele stappen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2019 10:38 PM)
3808 Weergaven
SarahHei
Journeyman
Opties

Oké,  ik hen mijn Galaxy watch nu een paar maanden en had het idee dat er dingen dubbel werden geteld. Ik dacht dat het aan mij lag, maar zie nu dat dat dus echt klopt? Hij pakt stappen van mijn telefoon én van mijn horloge? Hoe zet ik dat uit? Want ik kan alleen kiezen tussen alle stappen en alleen die van mijn telefoon. Maar ik wil alleen die van mijn watch, dat heb ik dat ding voor gekocht. Ik snap echt niet dat dit niet beter in elkaar zit. Nu heb ik dus eigenlijk niets aan die stappen die ik zie... 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Open Samsung Health, ga naar de stappen en klik onderaan het grafiekje op Alle stappen > Mobiele Telefoon. Klik dan op de 3 bolletjes rechtsboven > Stappen tellen pauzeren. Dan gaan ze alleen maar op de watch geteld worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Open Samsung Health, ga naar de stappen en klik onderaan het grafiekje op Alle stappen > Mobiele Telefoon. Klik dan op de 3 bolletjes rechtsboven > Stappen tellen pauzeren. Dan gaan ze alleen maar op de watch geteld worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
SarahHei
Journeyman
Opties

Ah top, bedankt!

Beetje omslachtig maar vooruit, als het maar werkt👍🏻

0 Likes
Sjors1982
Navigator
Opties
Het kan toch niet zo zijn dat mensen hun stappen op hun telefoon moeten onderbreken om op het horloge de stappen correct te krijgen? Wat is dit nou voor iets raars? De gelopen stappen op het horloge moeten gewoon het juiste aantal aangeven op de telefoon en vice versa. Dus echt een oplossing is dit niet.