Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Doel bij hardloopcoach verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2022 09:58 PM)
515 Weergaven
Tieske1967
Pioneer
Opties

Ik heb een aantal doelen gemaakt via de hardloopcoach op mijn Samsung Galaxy Watch 4 classic #SMR890 
Je kunt heel mooi een nieuw doel maken door op je Watch bij doel naar beneden te scrollen en vervolgens “ toevoegen via telefoon”  een doel toevoegen. Ik weet niet hoe ik het vervolgens kan verwijderen. Ik had bv een doel vier mijl gemaakt, maar een verkeerde tijd toegevoegd. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Op maat gemaakte Running Coach-doelen kunnen worden verwijderd in de Samsung Health-app op je telefoon. Open Samsung Health en ga naar Running Coach > klik op de 3 stippen in de rechterbovenhoek en selecteer Verwijderen. Het toont u alle op maat gemaakte doelen die u kunt selecteren en verwijderen. Ik hoop dat dit helpt.

Screenshot_20221026_085527_Samsung Health.jpg

Screenshot_20221026_085534_Samsung Health.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Op maat gemaakte Running Coach-doelen kunnen worden verwijderd in de Samsung Health-app op je telefoon. Open Samsung Health en ga naar Running Coach > klik op de 3 stippen in de rechterbovenhoek en selecteer Verwijderen. Het toont u alle op maat gemaakte doelen die u kunt selecteren en verwijderen. Ik hoop dat dit helpt.

Screenshot_20221026_085527_Samsung Health.jpg

Screenshot_20221026_085534_Samsung Health.jpg

Tieske1967
Pioneer
Opties
Top. Hartelijk dank voor je uitleg
Neo001
Legend
Opties

Graag gedaan!