op 25-10-2022 09:58 PM
Ik heb een aantal doelen gemaakt via de hardloopcoach op mijn Samsung Galaxy Watch 4 classic #SMR890
Je kunt heel mooi een nieuw doel maken door op je Watch bij doel naar beneden te scrollen en vervolgens “ toevoegen via telefoon” een doel toevoegen. Ik weet niet hoe ik het vervolgens kan verwijderen. Ik had bv een doel vier mijl gemaakt, maar een verkeerde tijd toegevoegd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-10-2022 08:59 AM
Hallo, Op maat gemaakte Running Coach-doelen kunnen worden verwijderd in de Samsung Health-app op je telefoon. Open Samsung Health en ga naar Running Coach > klik op de 3 stippen in de rechterbovenhoek en selecteer Verwijderen. Het toont u alle op maat gemaakte doelen die u kunt selecteren en verwijderen. Ik hoop dat dit helpt.
op 26-10-2022 08:59 AM
Hallo, Op maat gemaakte Running Coach-doelen kunnen worden verwijderd in de Samsung Health-app op je telefoon. Open Samsung Health en ga naar Running Coach > klik op de 3 stippen in de rechterbovenhoek en selecteer Verwijderen. Het toont u alle op maat gemaakte doelen die u kunt selecteren en verwijderen. Ik hoop dat dit helpt.
op 26-10-2022 01:16 PM
op 26-10-2022 01:19 PM
Graag gedaan!