op 07-11-2024 03:02 PM
Hoi, ik probeer mijn Galaxy watch 7 te koppelen aan mijn Galaxy S10 telefoon. De verbinding komt tot stand, de WEAR app vraagt welk account te gebruiken, ik kies het account dat mijn telefoon gebruikt. Dan krijg ik een scherm 'inloggen - Gebruik je google-account. Het account wordt toegevoegd aan dit apparaat en is beschikbaar voor andere Google-apps. Ik kan dan een emailadres invullen, als ik het emailadres invul van mijn bestaande account krijg ik de melding 'Dit account bestaat al op je apparaat'. Niet zo gek, want ik had het juist gekozen. Andere opties zijn hier om een nieuw account aan te maken, maar dat wil ik nu juist niet.
Dit heb ik nu een aantal keer geprobeerd, maar ik kom niet voorbij dit scherm. Wat te doen?
op 08-11-2024 08:14 PM
op 11-11-2024 11:53 AM
Hallo @Aukevann,
Bedankt voor jouw bericht. is het ondertussen gelukt? Zo nee, en eht werkt ook niet nadat alles up-to-date is kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Laat weten of het lukt zo.
Met groet,
Ajay