Închide

What are you looking for?

anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Subiect inițial:

Calibrare smartwatch Samsung

(Subiect creat la: 06-01-2025 12:10 PM)
240 Vizualizări
Ady6919
Pathfinder
Opțiuni
La multi ani !
Am doua intrebari : 
1. De ce calibrarea ceasului trebuie facuta lunar cu un tensiometru ? 
2. Daca am calibrat ceasul cu valorile mele de tensiune arteriala ( valori normale ) si iau tensiunea altei persoane hipertensive ( in caz de urgenta o TA si EKG ), cat de reale sunt masuratorile ? Ati incercat acest lucru ?
Multumesc !
12 Răspunsuri
ElenaP
Samsung Members Star ★
Opțiuni
Salut. Ceasurile Smartwatch nu sunt dispozitive medicale.
1. Calibrarea se face la 28 zile, tocmai pentru că pe baza estimărilor, ceasul calculează valoarea tensiunii arteriale. Autoritatea care a aprobat măsurarea tensiunii arteriale cu ajutorul ceasului a pus aceasta condiție, de calibrare.
2. Nu cred că sunt foarte reale, ținând cont că ceasul este calibrat după măsurătorile pentru tine, nu pentru persoana respectivă.
Dacă persoana respectiva are probleme cu tensiunea, folosește un tensiometru. Nu m-aș baza pe un Smartwatch.

https://www.samsung.com/levant/support/apps-services/how-often-do-i-have-to-make-calibration/1736159275485.jpg
ElfStone
Samsung Members Star ★★★
Opțiuni

Salut,

1. Pentru ca ceasul nu este un instrument medical si are nevoie de "ajutor" pentru a citi corect.
2. Din acelasi motiv de mai sus.. datele nu sunt valide daca calibrarea a fost facuta pe o alta persoana.

AlphaBlue
Samsung Members Star ★★
Opțiuni
Salut. În primul rând ceasul nu trebuie folosit în niciun caz pentru diagnosticare sau în cazuri de urgență.

Calibrarea ceasului pe un utilizator este valabilă doar pentru acel utilizator.

Calibrarea trebuie făcută des pentru că se pot modifica anumiți parametri pe care îi urmărește.