op 18-03-2021 09:45 PM
Halo,
Ik heb sinds kort die oortjes en heb ze geconnecteerd met de tv van samsung via Bluetooth het geluid is heel goed maar om de 5a10 seconden veranderd dat geluid in soort robot achtig iets van geluid voor 1a2 seconden dan terug normaal is echt vervelend... heb al reset enz geprobeerd, maar blijft zo..
Mvg
op 18-03-2021 10:18 PM
Goedenavond @Furaxity ,
Erg onduidelijk. Met "de tv van samsung" is natuurlijk geen omschrijving 🤷♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
"heb al reset enz geprobeerd" zegt ook niet veel. Wat is er gereset en wat is 'enz'?
Graag wat meer duidelijkheid, zodat het voor andere users ook begrijpelijk is..
op 18-03-2021 10:55 PM
Model : QE49Q65RALXXN
Tv software 1374 laatste update staat automatisch..
Heb me buds live gereset maar dat hielp niet.. op gsm werkt het perfect maar wil het ook zo op me tv toestel maar das dus om de 5a10seconden soort robotstemachtig iets wat heel vervelend is.. zit op goeie 2.5m van me tv dus daar ligt het niet aan.
Mvg
19-03-2021 09:45 AM - bewerkt 20-03-2021 09:37 AM
Goedemorgen @Furaxity ,
Bedankt voor de info! Volgens bedoel je mijn i.p.v 'me'. Dit even terzijde.
Is de firmware van de Buds up-to-date? Het kan duiden op een verstoord bluetooth signaal.
Dat kan komen door o.a. het 2.4 GHz signaal van de router. Is de tv bedraad aangesloten of via wifi?
Misschien heb je hier nog iets aan:
https://thedroidguy.com/fix-galaxy-buds-bluetooth-issues-1117357
Het lijkt me geen defect aan de Buds, want anders zou je hetzelfde probleem hebben met je telefoon.
Om uit te sluiten of het niet aan de afstand ligt, zou even vlak bij de tv moeten gaan staan..