Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Brandwond smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 16-09-2023 02:53 PM)
1423 Weergaven
elllla
Journeyman
Opties
Tot mijn grote schrik heb ik een brandw9nd op mijn pols gekregen van mijn smartwatch. Ik heb er niks bijzonders meegedaan en doe het horloge ook altijd af bij contact met water. Wat te doen?
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als het echt om een brandwond gaat dan is het horloge defect en moet dit worden gerepareerd.
Ben je al langs de huisarts geweeest? Misschien wel handig om te laten bevestigen of het echt om een brandwond gaat en geen uitslag.
> Reparatie https://bit.ly/2jwV3SJ <
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
elllla
Journeyman
Opties
Het is een Galaxy Watch 5. Het is duidelijk een brandwond , er zat ook een blaasje op. Precies een volmaakt rondje exact waar de sensor tegen mijn huid zit (hoewel die toch niet heet wordt?) En de huid eromheen is volmaakt kalm. Ik herken het verschil met huiduitslag wel. Ik ben er niet mee naar de huisarts geweest, daar was de wond niet ernstig genoeg voor, bovendien kunnen zij niks voor een dergelijke brandwond doen. Ze zien me aankomen bij de huisarts, ze hebben het al druk genoeg. Maar ik neem dus het beste contact op met de winkel voor reparatie?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @elllla ,

Samsung neemt brandwonden door Watches heel serieus. Dit hoort absoluut niet te gebeuren, helaas komt dit heel soms voor. Dit is altijd door een defect. Ik wil je aanraden om dit dan ook zo snel mogelijk te laten repareren. Bij welke winkel heb je het gekocht? Het is altijd het beste om het door de dokter te laten bekijken en zwart op wit te laten zetten dat het inderdaad een brandwond is voordat je naar een winkel gaat.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SergiyCh
Apprentice
Opties

I got the same 3 weeks ago. 

Also was at the night time the smartwatch overheated, causing a burn on my wrist and resulting in a painful blister.

Samsung Smartwatch type SM-R800

0 Likes
Henrike13
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde met mijn Samsung galaxy 4 smartwatch.
Huid is kapot en duidelijk van de horloge.
Kan het nu gewoon niet om hebben.
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Hi @Henrike13, goedemorgen.

Goed dat je dit even aangeeft, ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Dit hoort absoluut niet te gebeuren, helaas komt dit heel soms voor. Dit wordt veroorzaakt door een defect. Het advies is om dit dan ook zo snel mogelijk te laten repareren via https://bit.ly/3eckAdW. Bij welke winkel heb je jouw Galaxy Watch4 gekocht? Het is het beste om de wond eerst door de dokter te laten bekijken en zwart op wit te laten zetten dat het inderdaad een brandwond is, en niet een allergische reactie of iets dergelijks, voordat je naar een winkel gaat.

Groet,

Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
abben
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. 2e/3e graads brandwond. Onstaan op de censorplek van de watch 4.
Dit rechtstreeks bij samsung gemeld. Watch nog net geen jaar oud. Nu 3 weken via app en mail geprobeerd een reactie van hun te krijgen. Wel een mail waarin aangegeven word we nemen de 11e telfort. contact op
Uiteraard is dit niet gedaan. Hoezo, Sansung neemt de verbrandingen serieus.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @abben,

Bedankt voor jouw bericht. Hopelijk is het aan het genezen. Kan je mij via een privé-bericht voorzien van jouw persoonlijke gegevens en ook jouw productgegevens? Ik maak dan een ticket aan voor onze Escalatie afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
abben
Journeyman
Opties
Hoezo neemt Sansung brandwonden heel serieus. Ik ben al een maand bezig om een fatsoenlijk antwoord te krijgen van hun. 5 maal geeft klantenservice aan dat er contact word opgenomen. Geven aan op 11 april te bellen. Maar uiteraard geen telefoontje gekregen. Divers mailberichten gestuurd. Maar geen contact. Horloge is nog net geen jaar oud.