Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bellen via Watch niet meer mogelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2025 11:29 PM)
114 Weergaven
Elzet78
First Poster
Opties
Heeft iemand enig idee hoe ik "audio" terug krijg bij de Bluetooth verbinding van mijn watch met telefoon? 
0 Likes
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Elzet78 ,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag! Bedoel je bij oproepen? Zo ja, ga op jouw telefoon naar Instellingen ---> Verbindingen ---> Bluetooth ---> Uit de lijst klik op het tandwiel naast jouw Watch ---> Controleer hier of 'Oproepen' aanstaat.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Elzet78
First Poster
Opties
Hallo Ajay,

Die staat inderdaad aan, maar het lijkt er op dat je ook audio nodig hebt. En die ontbreekt.
0 Likes
Elzet78
First Poster
Opties
Dus ik krijg wel een oproep op mijn horloge, maar kan vervolgens niets (meer) horen of terug praten.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Elzet78,

Kan je proberen jouw Watch te resetten? Zie de ondrstaande link voor de instructies. Je kan dan ons gerust weten of het dan zo lukt.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Elzet78
First Poster
Opties
Dat zou kunnen, maar het probleem zit niet in de watch. Het probleem zit in de telefoon. Anders zou hij het op de auto wel moeten doen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Elzet78,

Wanneer het op de auto ook niet doet, kan je proberen het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes