Hallo,
ik zit al even te azen op de Gear S3 Frontier. Nu merk ik dat er bij de vesrschillende evrkopers, enorm verschillen zitten in de... Bekijk bericht
hoi ik een a3 2017
ik wou vragen of iemand weet hoe je films vanaf je mobiel naar een ps4 kunt streamen de ps4 herkent de a3 ondersteunt het... Bekijk bericht
Ik zie overal dat je een connectie kan maken via meer, instellingen en dan connected services maar die laatste knop zie ik er niet bij staan. Waar... Bekijk bericht
Mijn gear fit 2 zit al een tijdje weg te rotten in mijn kast, maar ik wil het weer gebruiken en het probleem oplossen. Hij wilt niet opladen en... Bekijk bericht
Goedendag,
Sinds gisteren heb ik de s9. Ik heb meteen mijn Gear fit pro2 verbonden. Dit ging allemaal vlekkeloos. Alle berichten komen... Bekijk bericht
Mijn samsung gear s2 het scherm iq gebarsten kan ik dit nog onder mijn garantie gebruiken of hoeveel kost het mij om te laten herstellen?
Bekijk bericht
Beste community,
Ik heb een Gear s3 classic en vandaag de update gedaan dat de batterij duur moet verbeteren maar ik merk dat de horloge... Bekijk bericht
Hello,
Ik heb pas een samsung gear sport gekocht. Ik vroeg mij nu af of ik hiermee een fietstocht/wandeltocht kan registreren en achteraf... Bekijk bericht
Goedemiddag mede Samsung gebruikers,
Momenteel zit ik met een probleem. Mijn Samsung Gear sport horloge heeft enkele weken geleden gevraagd... Bekijk bericht
Hoi. Ik had een Samsung S7 met een Gear S3 en dat werkte goed. Ik heb nu een nieuwe Nokia 8. Ik krijg de 2 niet gekoppeld. Op de Gear blijft staan... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb sinds 2 maanden een gear s3 smartwatch maar ik ondervind nu al het probleem dat de batterij zeer snel leeg loopt. Vannacht niet... Bekijk bericht
Bij het lopen krijg ik een zeer fluctuerende ogenblikkelijke snelheid te zien, die enkele km/u lager ligt dan de werkelijke. nochtans geeft de GPS... Bekijk bericht
Sinds een paar dagen reageert mijn C2 niet meer op pols en/of armbewegingen. Krijg alleen nog maar wijzerplaat door indrukken knopje. Weksignaal... Bekijk bericht
De batterij van mijn gear S3 loopt leeg op 8 uur tijd en dit sinds enkele weken. Bij nazicht blijkt dat de app 'contacten' de boosdoener... Bekijk bericht
Heb de post al gelezen voor de oplossing waarom de accu snel leeg is. Echter geeft ie bij mij aan dat de apps maar 1% verbruikt hebben. Terwijl ik... Bekijk bericht
De app op mijn smartphone doet het niet goed, hij start alles op, zodra ik een andere wijzerplaat wilt downloaden krijg ik een wit scherm, hoe... Bekijk bericht
Helaas na een half jaar gebleken dat dit niet het juiste horloge is voor mij. Ik gebruik hem voor het hardlopen, maar de gps is verre van accuraat.... Bekijk bericht
Beste community,
Ik heb een Gear s3 classic en vandaag de update gedaan dat de batterij duur moet verbeteren maar ik merk dat de horloge... Bekijk bericht
Sinds deze week heb ik problemen met de GPS. Het maakt niet uit welke app ik gebruik, maar kan locatie niet bepalen. Heb horloge al gereset, maar... Bekijk bericht
Goedemorgen
Het bandje van mijn Samsung Gear2 is zojuist kapot gegaan. Het rubber is losgegaan van de sluiting en is hier niet meer aan... Bekijk bericht