Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijduur Galaxy watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2023 04:48 PM)
341 Weergaven
clau8419
Apprentice
Opties

Op 8 december 2022 heb ik een Samsung watch 4 gekocht. De batterij gaat na een volledige lading slechts een halve dag mee. Ik heb daarbij alles uitgeschakeld zoals wifi, gps en meldingen. Ik vraag me af of dit normaal is of dat mijn batterij zo slecht is.

Always on staat uitgeschakeld , batterij staat op de spaarstand. Constante hartslagmeting is uit.scherm zoveel mogelijk gedimt.

Het enig wat aan staat is Bluetooth. 

Lijkt me niet normaal dat de batterij naar slechts 15u leeg is.

Screenshot_20230113_152712_Galaxy Watch4 Manager.jpg

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is inderdaad vrij slecht 😔

Wat ik zou doen is kijken of je de laatste updates hebt geïnstalleerd en dan een fabrieksherstel doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
clau8419
Apprentice
Opties

Dit heb ik inmiddels 3x gedaan. Het horloge is slechts een maand oud .

Constant mieten resetten, lijkt me niet de juiste oplossing .

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Nee inderdaad! Waar heb je het horloge gekocht en wat zegt de verkoper hiervan?

clau8419
Apprentice
Opties
Heb hem bij de mediamarkt gekocht. Mediamarkt zegt, opsturen ter reparatie.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Na 1 maand al reparatie pff, ik zou erheen gaan en eisen dat ze hem omruilen voor een andere. De verkoper is verantwoordelijk voor een deugdelijk product. Als het echt niet anders kan dan moet dat maar. Maar ik zou echt proberen om een andere te krijgen.

0 Likes
clau8419
Apprentice
Opties
Ik heb contact gehad met de mediamarkt en ze willen alleen reparatie aanbieden. Omruilen willen ze dus niet helaas. Ik heb nu net maar een andere besteld. Laat ik de Samsung repareren en dan zet ik hem maar te koop.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Voortaan niet meer bij Mediamarkt bestellen, slechte service daar. Heb zelf ook niet al te beste ervaringen met hun. Je kunt het beste direct bij de Samsung webshop bestellen.

0 Likes
clau8419
Apprentice
Opties

Normaal eigenlijk nooit problemen met de service van Mediamarkt, maargoed. Inmiddels een nieuwe watch besteld en de Watch 4 aangemeld via Samsung voor reparatie. Service van Samsung is perfect!