Ik heb een smartwatch 8 gekocht bij Bol.com en daar staat 2+1 jaar garantie en nu is mijn smartwatch geregistreerd bij samsung en daar staat 2... Bekijk bericht
Ik heb een watch 8, werkt prima. Maar sinds een weekje krijg ik talloze berichten op mijn watch binnen van WhatsApp. Hierin staat dat ik ben... Bekijk bericht
Tijdens het sporten had ik eerst alle stappen los staan op mijn watch4, watch6 en de ultra watch S25 5 min wandelen dan 70 min hardlopen daarna 10... Bekijk bericht
Voor het kunnen gebruiken van Onenumber van Vodafone eisen zij dat de CSC van de watch PHN bevat. Ik heb in augustus een watch 7 bij Mediamarkt... Bekijk bericht
Sinds een paar dagen, zo te zien na de laatste update van mijn Samsung Watch 6 blijf ik op mijn S24 de melding krijgen dat Samsung Watch 6 Manager... Bekijk bericht
Heb een Smartwatch (2025) ultra met eSIM. En een S25 Ultra met fysieke SIM. Als ik word gebeld komt het gesprek altijd eerst op de smartwatch en... Bekijk bericht
goedemiddag ik had de laaste 3 dagen dat mijn galaxy wacth 7 heel snel leeg liep 2 % per half uur nu naar de fabriekinstelingen is het opgelost... Bekijk bericht
Ik heb mijn galaxy watch6 nu v.a. juli vorig jaar. Altijd moest ik hem om de dag opladen ongeveer, met altijd de besparingsmodus aan.
... Bekijk bericht
Hey, ik heb een vraagje.
De Buds 3 Pro AI gebeuren dat ze de belangrijkste geluiden op de Noise Canceling er terug uit filteren, werkt... Bekijk bericht
Good day,
I ordered Samsung ring recently and I got my size rings already, now I want to select my size to proceed with order however I only see... Bekijk bericht
Goedendag, hoe verwijder ik Samsung wallet op mijn watch 8? Nogal irritant dat Samsung wallet en Google Pay wallet naast elkaar staan op mijn watch... Bekijk bericht
Hallo,
Ik wil ook Vodafone eSim op mijn Galaxy Watch 6 LTE activeren. De instructies hier voeren alleen een zelfdiagnose uit, maar de uitslag is... Bekijk bericht
Ik heb mijn watch 6 classic vandaag geüpdatet naar oneui8 en dat werkte vrij soepel. Totdat hij op een gegeven moment uit zichzelf opnieuw... Bekijk bericht
Ik merk dat mijn watch 7 na de ui8 update problemen heeft met de gps ontvangst te herstellen als deze onderbroken is geweest. Als ik bijvoorbeeld... Bekijk bericht