op 19-05-2020 08:15 PM
Hallo,
Ik heb een vraag betreft mijn samsung watch active 2. Sinds zaterdag in bezit, maar moet elke dag opladen. Ik zou geen 24 uur met de batterij kunnen doen. Tips op jullie site gelezen. Health en Wearable app opnieuw geïnstalleerd, geen effect.
Gisteravond 21:27 uur 100 vol, met slapen in de slaap stand gezet. Vanmorgen half 11 23% batterij over..
Vanmiddag om 12uur 100 % batterij en een half uur geleden 51% terwijl ik binnenshuis ben gebleven, geen sport apps heb gebruikt. Hebben jullie nog tips.
Watch is overigens besteld bij coolblue..
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-05-2020 09:09 AM
Thanks! Dat ziet er verder uit zoals het eruit hoort te zien, dus daar ligt het niet aan. Je kunt nog een volledige reset van het horloge proberen, maar als hij daarna nog steeds zo snel leeg loopt kun je hem het beste via Coolblue omruilen voor een andere Active2.
Puur ter vergelijking, dit is mijn verbruik. De grootverbruiker is Samsung Health doordat bij mij hartslagmeting op 24/7 staat en ik sport met het scherm altijd aan en dat verbruikt gewoon extra veel stroom, en nog haal ik 2 volledige dagen uit mijn Active2. 's Nachts verbruikt hij een paar procent stroom, dus als hij zo snel leeg loopt gaat echt iets niet goed in je horloge. Coolblue heeft gelukkig een fantastische service, dus ik ben er van overtuigd dat als je hem inderdaad moet omruilen het helemaal goed komt en je snel weer van een fantastische smartwatch kunt genieten.
op 20-05-2020 08:44 AM
Hey Sia,
Dat gaat wel erg hard... Zou je eens een schermafbeelding kunnen plaatsen van wat er staat in de Samsung Wearables app onder Over Horloge >> Batterij >> Batterijverbruik na laatste volledige lading. Dit op het moment dat je horloge dus al wat leger is, niet wanneer hij net is opgeladen. Dan kunnen we meekijken of er misschien iets is vastgelopen op je horloge, of dat het beter is hem via Coolblue om te ruilen.
op 20-05-2020 08:52 AM
Bedankt voor uw snelle reactie.
Volgens mij is dit overzicht niet wat u bedoeld? Maar ik kan het niet vinden / aanklikken.
Batterij was gisteravond om 22:15 80% zoals u ziet nu 7 %. Hij is op slaapstand geweest, Bluetooth en WiFi stonden uit..
op 20-05-2020 08:54 AM
Gevonden
op 20-05-2020 08:54 AM
op 20-05-2020 08:55 AM
op 20-05-2020 08:58 AM
op 20-05-2020 09:09 AM
Thanks! Dat ziet er verder uit zoals het eruit hoort te zien, dus daar ligt het niet aan. Je kunt nog een volledige reset van het horloge proberen, maar als hij daarna nog steeds zo snel leeg loopt kun je hem het beste via Coolblue omruilen voor een andere Active2.
Puur ter vergelijking, dit is mijn verbruik. De grootverbruiker is Samsung Health doordat bij mij hartslagmeting op 24/7 staat en ik sport met het scherm altijd aan en dat verbruikt gewoon extra veel stroom, en nog haal ik 2 volledige dagen uit mijn Active2. 's Nachts verbruikt hij een paar procent stroom, dus als hij zo snel leeg loopt gaat echt iets niet goed in je horloge. Coolblue heeft gelukkig een fantastische service, dus ik ben er van overtuigd dat als je hem inderdaad moet omruilen het helemaal goed komt en je snel weer van een fantastische smartwatch kunt genieten.