op 04-02-2025 11:44 AM
Beste Samsung Nederland,
Ik heb op 7 februari 2024 een Samsung-wasmachine gekocht, maar deze is binnen een jaar defect. De afvoerpomp is kapot, en daarnaast heeft de machine mijn kleding beschadigd (rare vlekken en gaten). Dit product voldoet niet aan mijn verwachtingen en de wettelijke garantie.
Ik heb al een week geprobeerd contact op te nemen via WhatsApp en telefoon, maar zonder resultaat. De wachttijd voor een monteur (tot 11 februari) is onacceptabel, omdat ik niet zonder wasmachine kan. Andere monteurs kunnen sneller komen, maar Samsung weigert dat.
Ik eis een snelle oplossing vóór 11 februari, zoals:
Als dit niet binnen 5 werkdagen wordt opgelost, zal ik een klacht indienen bij de Consumentenbond, ACM en ECC. Ik verwacht een snelle reactie!
op 04-02-2025 03:51 PM
Hallo @suzana12,
Bedankt voor jouw melding en feedback hierover. Onze streven is om elke klant te voorzien van een goede service. Op het moment hebben we een drukte op het gebied van reparatieverzoeken. Elk verzoek wordt zo snel mogelijk behandelt door onze monteurs.
Bedankt dat je ook erbij vermeldt dat jouw kleding beschadigt is geraakt. Heb je toevallig ook foto's van de beschadigde kleding?
Kan je ook jouw reparatienummer met mij delen? Ik kijk dan intern wat er mogelijk is.
Met groet,
Ajay
op 05-02-2025 12:13 PM
op 07-02-2025 03:54 PM
Dank je wel voor de gegevens en foto suzana12,
Ik heb het intern kunnen bespreken, ook over de mogelijkheden voor een eerdere bezoekafspraak. Door de drukte kunnen we een niet een eerdere bezoekafspraak inplannen. Onze interne afdeling raad aan om te wachten op de beoordeling van de monteur over de oorzaak van o.a. de beschadiging van de kleding. Ik blijf het ook monitoren. Het is inderdaad nog wachten op de bezoekafspraak. We danken jou voor jouw geduld en we houden contact.
Met groet,
Ajay
op 07-02-2025 06:35 PM