op 01-03-2023 09:22 AM
Ik kocht 6 weken geleden een wasmachine. Ik zag zonet dat hij bij het centrifugeren is gestopt en bleef hangen. Nieuw programma geprobeerd en doet niets. Kalibreren doet hij ook niet. Filter nagekeken. Stekker uitgetrokken. Is dit nu al de motor die mankeert. Hij geeft geen foutmelding. Bij het begin van een nieuw programma blijft hij bij het volgende staan:
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-03-2023 03:35 PM
Hallo, ja om aan te melden is het gelukt. Maar nog geen bevestiging gekregen. Ik heb zonet gebeld en het kan nog een tijdje duren voor ik bevestiging krijg. Ze hebben stukken besteld blijkbaar om te repareren maar dat begrijp ik niet zo goed. Er is nog geen zekerheid wat het probleem is en er worden stukken besteld. Intussen betaal ik mij blauw aan de wasserette.
op 07-03-2023 03:00 PM
Hi @Cindy301, goedemiddag.
Mijn collega's op het servicecentrum hebben te maken met een achterstand, hierdoor kan het iets langer duren voordat mijn collega's een afpraak met je kunnen maken. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in te lopen en een afspraak te maken,
Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 07-03-2023 03:59 PM
Ik kan dit misschien wel begrijpen maar het is een feit dat ik een nieuwe wasmachine kocht die na 6 weken niet meer werkt en het voor een gezin van 4 lastig is om naar de wasserette op en af te rijden en vooral DUUR aan 5 euro per beurt. Kost mij 30 euro per week. En nog steeds begrijp ik niet hoe er stukken besteld kunnen worden als er geen zekerheid is wat het probleem is. Met standaard antwoorden als excuses en we lossen dit zo snel mogelijk op ben ik niet veel. Ik kocht in vertrouwen een nieuwe wasmachine en verwacht dan ook dat deze optimaal werkt maar niet dat ik na 6 weken gefrustreerd moet worden en van het kastje naar de muur wordt gestuurd aan de telefoon.
op 07-03-2023 04:20 PM
Op basis van de omschrijving kunnen zij zien welke onderdelen er nodig zijn om een reparatie uit te kunnen voeren. Het is natuurlijk erg onhandig en kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Er wordt met man en macht gewerkt om dit zo snel mogelijk in te lopen en de afspraak te kunnen plannen.
Groeten,
Martijn
op 08-03-2023 06:36 PM
Dinsdag 21 maart pas. Intussen zal ik 90 euro aan het wassalon betaald hebben. Mijn frustratie wordt steeds groter vooral omdat mijn wasmachine NIEUW is en ik hier bijna 3 weken zonder zit. Dit is toch echt niet normaal. Volgende keer denk ik 2 keer na voor ik opnieuw Samsung koop. Dat is een feit!
op 09-03-2023 10:17 AM
HI @Cindy301, goedemorgen.
Dat duurt inderdaad wel wat lang, echter hebben wij geen invloed op de agenda van het servicecentrum. Waar heb je de wasmachine aangekocht? Wellicht kan je met hen in gesprek om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.
Groeten,
Martijn
op 21-03-2023 01:45 PM
Het probleem is sinds vandaag opgelost: de printplaat moest worden vervangen.
Mvg
op 21-03-2023 01:54 PM