Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine 1,5 jaar trommel kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2025 06:29 PM)
261 Weergaven
Chadéna
First Poster
Opties

Ik heb een wasmachine die is aangeschaft in mei 2024. Nu is de trommel kapot, door versleten lagers. Altijd normaal en netjes mee omgegaan. Nu heb je 2 jaar garantie kunnen wij daar wat mee? Wij hebben helaas geen aankoopbewijs. Klantenservice gesproken, die kon wel terugzien dat het apparaat in mei 2024 is verkocht. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Chadéna,

De productiedatum van jouw model is van 2020. Hierdoor vraagt onze reparatiedienst dus toch om een aankoopbewijs om nog aan de hand van de aankoopdatum te controleren of ze het binnen de garantievoorwaarden mogen afhandelen. 

Hopelijk is er voor je nog de mogelijkheid om het aankoopbewijs te vinden voor je. Je kan ons altijd weer een bericht sturen wanneer je nog vragen hebt.

Ik kan je daarnaast ook voorzien van een 10 procent kortingscode om te gebruiken op www.samsung.nl

Je kan mij gerust laten weten of je hier interesse in hebt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waar is de machine gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Chadéna
First Poster
Opties

Geen idee. De wasmachine hebben wij bij nog geen half jaar oud overgenomen, mw was overleden. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Chadéna,

Wat is de modelcode? Ik kijk dan in het systeem na of ik wat over kan vinden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Chadéna
First Poster
Opties

Ww10t654ale

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Chadéna,

De productiedatum van jouw model is van 2020. Hierdoor vraagt onze reparatiedienst dus toch om een aankoopbewijs om nog aan de hand van de aankoopdatum te controleren of ze het binnen de garantievoorwaarden mogen afhandelen. 

Hopelijk is er voor je nog de mogelijkheid om het aankoopbewijs te vinden voor je. Je kan ons altijd weer een bericht sturen wanneer je nog vragen hebt.

Ik kan je daarnaast ook voorzien van een 10 procent kortingscode om te gebruiken op www.samsung.nl

Je kan mij gerust laten weten of je hier interesse in hebt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes