07-09-2022 10:19 AM - bewerkt 07-09-2022 10:24 AM
9 maanden na aankoop ging mijn SAMSUNG QuickDrive wasmachine kapot met code AC6. Gisteren (ruim drie en een halve week later) kon er een Servilux monteur langskomen, deze had echter niet alle juiste onderdelen bij zich. Dat kan natuurlijk, de monteur zal deze bestellen en we konden dan zelf een nieuwe afspraak maken. Resultaat: nog eens ruim twee weken wachten tot het volgende moment dat er naar de machine gekeken kan worden.
Ruim 30 jaar ben ik SAMSUNG klant en fan maar nu zit ik vol ongeloof te kijken naar hoe dit wordt "opgelost". Wat me raakt is niet eens het feit dat ik bijna € 1000,- spendeer aan een wasmachine waarvan je hoge kwaliteit verwacht. Het is niet eens het feit dat deze na 9 maanden defect is. Het is niet het feit dat ik nu drie keer per week naar de wasserette moet voor in totaal € 165,-.
Het is het feit dat ik nu besef dat duurkoop niet per se GOED koop is bij SAMSUNG. Ik had hiervoor 15 jaar een Indesit wasmachine die in totaal twee keer defect is geraakt. De eerste keer dat deze defect was kwam de monteur de volgende dag! Ook hij had niet de juiste onderdelen bij zich maar heeft een uur gereden om de onderdelen dezelfde dag alsnog te krijgen EN te installeren. De beste man ging pas om 21.00 u naar huis die dag, maar de machine werkte. Toen deze voor de tweede keer defect ging hebben we afscheid genomen van de Indesit en dachten we te "upgraden" naar een SAMSUNG QuickDrive. Omdat deze beter en van hogere kwaliteit zou zijn met een service die je mag verwachten bij een A-merk.
Niets is minder waar... maar ik denk dat ik mijn tranen maar moet drogen in mijn Indesit wasdroger.
gaat trouwens om nr.: SORD22085754
op 08-09-2022 12:26 PM
Hi @TheNorth, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt voordat de wasmachine gerepareerd kan worden. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat de benodigde onderdelen niet voorradig zijn en dat deze besteld zijn. Dit proces kunnen wij helaas niet versnellen, wel zie ik staan dat er voor 16 september een afspraak staat gepland.
Ook geef je aan dat je extra kosten maakt voor een wasserette, hoe komen deze kosten zo enorm hoog te staan? Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met de bonnen van de wasserette dan ga ik kijken of ik hier iets in kan betekenen.
Groeten,
Martijn