op 23-01-2024 11:50 AM - laatst bewerkt op 24-01-2024 01:17 PM door Ajay-A
Sinds een tijdje staat mij Samsung #WW80K6604QW in de SmartThings -app offline.
Dit is sinds een maand of 2, daarvoor was de wasmachine gewoon online in de SmartThings-app (ongeveer anderhalf jaar probleemloos gebruikt).
Ik heb al diverse dingen geprobeerd om het probleem op te lossen:
- Stekker een kwartier uit het stopcontact gehad.
- Wasmachine verwijderd uit de SmartThings-app en opnieuw toegevoegd. (meerdere keren).
- SmartThings-app helemaal van Iphone verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
- Internetverbinding met de wasmachine op 2.4Ghz gezet.
Na het opnieuw toevoegen van de wasmachine in de app staat de wasmachine een paar minuten zichtbaar. Na een aantal minuten geeft ie offline aan.
Hoe krijg ik de wasmachine gewoon zichtbaar in de SmartThings-app? Ik krijg nu namelijk geen notificaties meer dat de wasmachine klaar is met de wasbeurt.
op 24-01-2024 01:20 PM
Hallo @Jesses3 ,
Bedankt voor jouw bericht. Wat in het verleden bij Iphone gebruikers heeft geholpen is op de iPhone de netwerkinstellingen resetten. Kan je dit proberen?
Met groet,
Ajay
op 25-01-2024 11:29 AM
Gisteren op m'n iPhone heb ik de netwerkinstellingen gereset en de wasmachine verwijderd uit SmartThings. Daarna de wasmachine opnieuw verbonden. Echter na een paar minuten geeft ie weer aan dat de wasmachine offline is.
Dit heeft dus ook niet geholpen helaas.
Zijn er nog andere oplossingen?
op 31-01-2024 09:03 AM
Hallo @Jesses3,
Je hebt alle juiste tips geprobeerd. Gebeurde de issue na een update?
Met groet,
Ajay
op 31-01-2024 03:44 PM
Ik heb al een tijdje geen update van mijn iPhone gedaan geloof ik, ik heb momenteel IOS 16.7.2.
De nieuwste IOS versie is momenteel 17.3.
Ik weet niet precies wanneer het issue begonnen is, een aantal weken geleden. Ik krijg ook geen meldingen meer op geen van mij 3 Samsung TV's wanneer de wasmachine klaar is. Dit kreeg ik voorheen wel.
op 05-02-2024 10:06 AM
Hallo @Jesses3 ,
Had je de instructies voor Iphone gebruikers gevolgd (zie onderstaande link)?
Met groet,
Ajay
op 05-02-2024 04:24 PM
Ik heb de wasmachine al tig keer met mij iPhone verbonden zoals in de instructies staat aangegeven. De wasmachine is dan een paar minuten zichtbaar in SmartThings en vervolgens weer offline.
op 05-02-2024 05:06 PM
Hallo @Jesses3,
Je kan kan e.v. overwegen om de wasmachine door een monteur na te kijken. Valt het nog binnen de 2 jaar garantie termijn?
Met groet,
Ajay
op 05-02-2024 05:29 PM
De wasmachine heb ik 3,5 jaar.