Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smarthings app

(Onderwerp aangemaakt op: 02-06-2024 11:03 AM)
217 Weergaven
Berriee_
Journeyman
Opties
Hi,

Ik kan via de smarthings app alleen de was assistent gebruiken, en dingen naar mijn wasmachine versturen dus vanaf een afstand aanzetten gaat niet. Ik moet dus daadwerkelijk naar mijn wasmachine lopen om op start te drukken. Wat is hier de oplossing voor?

Groet,
Berna
image

image

3 Antwoorden
Elsy
Navigator
Opties
Bij mijn 2 wasmachines van Samsung moest je inderdaad erst de wasmachine handmatig aanzetten. Dan stond er bij mijn eerste WM een wifi logo waar ik op moest klikken. Bij mijn tweede WM is het een soort afstandsbediening logo. Dit moet je iedere keer aanklikken. De app is meer voor achteraf iets wijzigen denk ik of een programma kiezen als je iets meer hulp nodig hebt.

Het is inderdaad jammer dat je niet op afstand je wasmachine kunt aanzetten mocht je dit vergeten zijn.1717337089023.jpg1717337089050.jpg
0 Likes
Berriee_
Journeyman
Opties
Als ik dat aanklik gaat automatisch de deur opslot, ik kan er dan ook niks indoen qua was
0 Likes
Elsy
Navigator
Opties
Dat klopt. Dat klik je pas aan als de was erin zit en je het programma hebt gekozen. Dan kun je met de app nog een uitgestelde tijd invoeren of als je weg bent het programma aanpassen.