Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Controle en Kreukbeveiliging

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2020 01:55 PM)
3002 Weergaven
Arjan21
First Poster
Opties

na uiteindelijk mijn wasmachine te hebben gekoppeld met smartthings en nu helemaal in gebruik blijf ik toch met vragen achter die ik in de manual en op het internet niet kan vinden. (Wasmachine ww80M760NOM)

Waarom gaat de "Smart Control" knop steeds uit, om de wasmachine dus slim te maken moet ik altijd eerst de knop indrukken. Dat lijkt mij niet heel handig. is er een manier om deze altijd aan te zetten?

Nu heb je ook in SmartThings een functie om een melding te geven voor Overgebleven wasgoed. Daar staat in dat de trommel kan blijven draaien in verband met kreukbeveiliging van je wasgoed. Iets wat mij heel handig lijkt. Alleen nu gaat mijn wasmachine automatisch uit als het programma klaar is, waardoor ik denk dat hij dus niet blijft draaien (ik heb een uur gewacht). Hoe kan ik dit wel aanzetten?

of moet ik dan de melding aanzetten voordat dit werkt, want dan zou ik de melding automatisch willen aanzetten.

Bedankt voor jullie tijd alvast en nog een fijne laatste kerstdag gewenst!

Arjan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Opties

Tuurlijk,...De opties zijn pas in de app beschikbaar als je de programma "uitgesteld einde.." instelt. Dan zijn de opties in "overgebleven wasgoed" beschikbaar. Zet de wasmachine aan --> klik op het handje ---> selecteer met de draaiknop "Uitgesteld einde" --> selecteer een wasprogramma en stel een tijd in ---> druk dan 1 keer op de SmartControl. De Wasmachine zet de deur op slot en je programma is ingesteld. In de app kan je de knoppen activeren. Daarna start je de wasmachine.

Ik hoor het wel als het is gelukt. Als het niet lukt, kan ik wel een filmpje maken evt. en dan via pb naar je doorsturen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Arjan21, bedankt nog! Je kunt de Smart Control optie inderdaad niet aan laten, deze zal handmatig ingeschakeld moeten worden. Op jouw vraag over het overgebleven wasgoed en SmartThings zal ik op een later moment terug moeten komen, dat ga ik uitzoeken 👍 

Alvast een goede jaarwisseling gewenst en je ziet mijn bericht spoedig weer verschijnen! 🥂 

Groet,

Joey

Arjan21
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie. Ik hoor het dan nog wel.

voor nu een goede jaarwisseling toegewenst.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Arjan21, kun je in de SmartThings app trouwens eens checken of je daar de optie kreukbeveiliging kunt instellen na jouw wasmachine te hebben geselecteerd? 

Groet, 

Joey

0 Likes
Arjan21
First Poster
Opties

Ik heb in de smartthings app geen optie kreuk beveiliging. 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Arjan21, ik besef mij plots dat de functie waar wij het over hebben enkel voor sommige wasdrogers beschikbaar is. Mijn excuses voor de verwarring! 

Groet,

Joey

0 Likes
Arjan21
First Poster
Opties

Ah oke, dat is jammer.

het is dan wel gek als ik meldingen aanzet voor overgebleven wasgoed in smartthings dat dan de wasmachine wel zou kunnen draaien om te zorgen dat er geen kreukels in je wasgoed krijgt (dit staat in de app), maar als ik het niet aanzet de machine automatisch uitgaat. 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Arjan21, dat ben ik met je eens 🤔 Ik zal dit nogmaals aankaarten en mocht ik er spoedig op terug kunnen komen, zal ik hier weer een bericht plaatsen. 

Groet, 

Joey

0 Likes
Opties

Deze issue heb ik ook met mijn Samsung WW90T986ASH QuickDrive, in SmartThings, bij Overgebleven wasgoed, kan ik dit niet eens aanvinken, alles is greyed out. Terwijl dit mij wel verteld is in een winkel. 

0 Likes
Opties

Het is mij intussen gelukt, tip van een oudere melding van een member. 

0 Likes