op 28-10-2023 09:55 AM
Ik kan het serienummer van mijn net nieuwe wasmachine nergens vinden. Ik ging er vanuit dat het nummer op onderstaande code het serienummer was, maar dit wordt niet herkend.
In de deur staat niets. Wasmachine komt rechtstreeks uit de webshop van Samsung, dus ook geen outlet / showmodel neem ik aan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-11-2024 04:07 PM
Hallo @Noeska,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe wasmachine! Wanneer je het aan de hand van de bovenstaande instructies niet kan vinden raden we aan om contact op te nemen met de verkoper hierover. Soms komt dit namelijk voor bij bijv. showmodellen die aan klanten worden verkocht of die van buiten de Benelux zijn ingekocht. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 28-10-2023 10:12 AM
op 30-10-2023 02:36 PM
op 21-12-2023 08:06 PM
Hoi MartijnK, bij mij is het niet gelukt. Mijn nieuwe wasmachine heeft geen sticker aan de binnenkant deur. Ik wil hem registeren ivm cashback actie. Ik hoor graag waar ik het serienummer kan vinden. Bedankt!
op 22-12-2023 04:19 PM
Hey @Silvana85,
Bedankt voor je bericht, we helpen je graag verder! Heb je toevallig ook zo een sticker, net als de bovenstaande foto?
Dit is namelijk wel het serienummer.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Sylvia
op 12-07-2024 10:58 AM
idem hier voor model WW11DB8B95GBU3. Nodig voor cashbackactie. Misschien voor deze modellen de actievoorwaarden (waar staat waar je serienr kan vinden) up te daten en de juiste locatie toe te voegen? Zie TermsConditionsLegal_75833.pdf (my-samsung.com)
op 15-07-2024 01:42 PM
Hallo @vertessenc,
Bedankt voor jouw bericht. Het serienummer en het modelnummer staan op een label aan de binnenkant van de wasmachinedeur. Wanneer het daar niet aanwezig en je het verder nergens kan vinden raden we aan om contact op te nemen met jouw verkoper, want de sticker moet erop staan. Zie ook e.v. de onderstaande link voor meer informatie.
Met groet,
Ajay
op 23-11-2024 08:53 PM
op 26-11-2024 04:07 PM
Hallo @Noeska,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe wasmachine! Wanneer je het aan de hand van de bovenstaande instructies niet kan vinden raden we aan om contact op te nemen met de verkoper hierover. Soms komt dit namelijk voor bij bijv. showmodellen die aan klanten worden verkocht of die van buiten de Benelux zijn ingekocht. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay