Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Serienummer wasmachine?

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2023 09:55 AM)
3606 Weergaven
Svd23
First Poster
Opties

Ik kan het serienummer van mijn net nieuwe wasmachine nergens vinden. Ik ging er vanuit dat het nummer op onderstaande code het serienummer was, maar dit wordt niet herkend. 

IMG_20231028_091946.jpg

In de deur staat niets. Wasmachine komt rechtstreeks uit de webshop van Samsung, dus ook geen outlet / showmodel neem ik aan. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Noeska,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe wasmachine! Wanneer je het aan de hand van de bovenstaande instructies niet kan vinden raden we aan om contact op te nemen met de verkoper hierover. Soms komt dit namelijk voor bij bijv. showmodellen die aan klanten worden verkocht of die van buiten de Benelux zijn ingekocht. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Svd23, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de tip van @Patrick? En waar wil je de wasmachine voor registreren? Voor de garantie hoef je enkel de aankoop bon te bewaren 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Silvana85
First Poster
Opties

Hoi MartijnK, bij mij is het niet gelukt. Mijn nieuwe wasmachine heeft geen sticker aan de binnenkant deur. Ik wil hem registeren ivm cashback actie. Ik hoor graag waar ik het serienummer kan vinden. Bedankt! 

0 Likes
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Silvana85

Bedankt voor je bericht, we helpen je graag verder! Heb je toevallig ook zo een sticker, net als de bovenstaande foto?

Dit is namelijk wel het serienummer.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676
0 Likes
vertessenc
First Poster
Opties

idem hier voor model WW11DB8B95GBU3. Nodig voor cashbackactie. Misschien voor deze modellen de actievoorwaarden (waar staat waar je serienr kan vinden) up te daten en de juiste locatie toe te voegen? Zie TermsConditionsLegal_75833.pdf (my-samsung.com)

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @vertessenc,

Bedankt voor jouw bericht. Het serienummer en het modelnummer staan op een label aan de binnenkant van de wasmachinedeur. Wanneer het daar niet aanwezig en je het verder nergens kan vinden raden we aan om contact op te nemen met jouw verkoper, want de sticker moet erop staan. Zie ook e.v. de onderstaande link voor meer informatie.

https://bit.ly/43QMXVn

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Noeska
First Poster
Opties
Ik heb hier hetzelfde probleem bij mijn droger en wasmachine.
Wil mijn nieuw gekochte Samsung producten registreren maar nergens een serienummer te vinden.

Met vriendelijke groeten,
Noeska
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Noeska,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe wasmachine! Wanneer je het aan de hand van de bovenstaande instructies niet kan vinden raden we aan om contact op te nemen met de verkoper hierover. Soms komt dit namelijk voor bij bijv. showmodellen die aan klanten worden verkocht of die van buiten de Benelux zijn ingekocht. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes