Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Programma

(Onderwerp aangemaakt op: vrijdag)
32 Weergaven
Members_OOCeobR
Student
Opties

Voorheen een condensdroger gehad, onlangs een nieuwe droger gekocht, maar nu een warmtepompdroger namelijk de Samsung DV90DG6845LKU3. Voor handdoeken, washandjes e.d. gebruik ik het HygieneCare programma. Voor aanvang geeft dit de melding 'Tijd op basis van wasgoed', vervolgens 'Belading meten' en daarna wordt de tijd weergegeven. Deze was nu 2 uur en 35 minuten terwijl ik er niet heel veel in had zitten en al helemaal niet boven de max. 2 kg. Bij een eerdere vergelijkbare lading heeft de droger het programma helemaal af gemaakt, maar nu heb ik na ongeveer een uur het programma gepauzeerd en aan de was gevoeld. Deze voelde al helemaal droog aan terwijl toen ik de droger weer aanzette deze het programma weer helemaal af maakte. Terwijl ik in de veronderstelling was dat er sensoren in zitten die het programma eerder eindigen als de was al eerder droog is. Hoe kan dit, werkt er dan iets niet goed. Bovendien heb ik deze droge was er vervolgens in laten zitten om te testen wat de droger aan zou geven als ik opnieuw het HygieneCare programma zou selecteren en nu gaf het een tijdsduur van 1 uur en 50 min. aan. Kan het zijn dat omdat het om dieptereiniging gaat het inderdaad standaard zolang moet duren en de was er eerder uithalen dan ook geen optie is omdat je dan de dieptereiniging niet kunt garanderen? En dat er dan zelfs bij al droge was dan blijkbaar nog 1 uur en 50 min. nodig is om dieptereiniging te kunnen garanderen? Maar stopt de was dan bij overige programma's, bijv. waar het gaat om drogen van kleding, m.b.v. de sensoren dan wel eerder als de was al eerder droog is dan de tijd die er normaal volgens het programma voor staat? Ik hoor het graag.

0 Likes
0 Antwoorden