Goedemiddag,Mijn Samsung Ecobubble maakt een tikkend en ratelend geluid. Het is niet continu, soms hoor je het even niet. Ik heb gezocht naar... Bekijk bericht
In bepaalde programma's van de wasmachine staat: gebruik neutraal wasmiddel. Het valt me op dat dan ook automatisch de autodispenser 1 (en dus... Bekijk bericht
Ik voel me nogal bekocht bij de aankoop van onze 2de samsung wasmachine op 21 juli.Nu blijkt in de "speciale voorwaarden" dat onze machine... Bekijk bericht
Ik heb nu een jaar deze fantastische wasmachine, echter sinds vorige week doet de automatische dosering van het wasmiddel het niet meer, en vult de... Bekijk bericht
Ik heb sinds 19-4-2024 onderstaande wasmachine.
Het wasverzachterbakje loopt sinds een maand of 2 steeds leeg.
Heb de wasmachine al 2 x gereset... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een probleem met mijn wasmachine WW80T754ABT.
De ring rond de trommel brokkelt af.
Ik heb ook een LC1 foutmelding..
Ik stuur... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Bespoke wasmachine (model WW1DB7B94GEU3) die nu ongeveer een jaar oud is. Ik heb gemerkt dat er een stukje van de rubberen... Bekijk bericht
De bespoke is nog geen week oud en maakt opeens dit rare geluid bij de laatste 20 minuten. Betreft pas het 6e wasje. Lijkt niet dat dit... Bekijk bericht
Wij hebben een samsung ww11db8b95gb gekocht en we proberen ook dispencer 1 in te stellen maar dit lukt niet. Dispencer 2 kan je wel instellen wie o... Bekijk bericht
Op 11-4 heb ik een rekening ontvangen van CE Repair Services dit omdat Samsung heeft aangegeven dat ze geen aankoopbon hebben ontvangen.
... Bekijk bericht
Sinds vandaag een nieuwe wasmachine van Samsung geleverd.
ik wil deze graag verbinden maar de smartthings app blijft bij de laatste registratie... Bekijk bericht
Wij hebben ik 2021 een nieuwe Samsung add wash gekocht deze deed en 1,5 jaar prima. In 2023 kreeg ik de eerste problemen deze zijn toen netjes... Bekijk bericht