Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onbekend defect aan (jonge) wasmachine WW90H7600EW EcoBubble (na drie reparaties)

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2019 11:33 AM)
298 Weergaven
jos1973
First Poster
Opties

Als trouwe Samsung fan (TV, audio, koel, was etc.) nu echt teleurgesteld.

Betreft wasmachine Samsung WW90H7600EW EcoBubble, nog geen vier jaar oud.

Geeft geen enkele storing op maar motor (of aan motor gerelateerd systeem) stopt telkens in het midden van een programma met draaien, waarna machine geen krimp meer geeft.

Inmiddels drie keer "gerepareerd", 2x hoofdprint en 1x sensor, echter zonder succes.

Verwacht zelf dat het aan de motor ligt, maar ben nu in afwachting van reactie Samsung.

Heeft iemand wellicht eenzelfde ervaring ? 

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @jos1973,

Welkom op de Community!

Heb je wat meer gegevens voor mij? Een klant- of reparatienummer? Je zou dit ook bij de verkoper kunnen aankaarten, aangezien je met hen een koopovereenkomst hebt afgesloten.

rsz-846676
0 Likes
jos1973
First Poster
Opties

Dank voor je reactie Bruce, hoop dat je ons kunt helpen.

Reparatieorder nummer is 1598515 bij CE Repair.

De wasmachine blijft telkens midden in een programma steken en stopt gewoon.

Inmiddels 2x besturing en 1x sensor vervangen, doch tevergeefs.

Nu zal waarschijnlijk in een vierde reparatie het display + motor worden vervangen.

Ik lees op Inet dat het wellicht met een slecht gesoldeerde print / onderdeel zou kunnen liggen.

Wellicht weet jij iets meer ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik durf niet te zeggen wat de oorzaak is. Staat er al een nieuwe reparatie gepland?

Mocht je liever willen afzien van een reparatie, maar naar een andere oplossing kijken, dan kun je mij een privébericht sturen.

rsz-846676
0 Likes
jos1973
First Poster
Opties

Goedemiddag Bruce,

Inmiddels zitten wij al een goede twee weken te wachten op een response van Samsung, tevergeefs.

In opdracht van Samsung zou CE repair onze wasmachine (order 1598515) een derde keer repareren, t.w. motor en display vervangen, en hiervoor een "ervaren" monteur sturen. Deze afspraak was gemaakt, doch een dag voor de reparatie gecancelled daar Samsung bij nader inzien wilde afzien van deze reparatie.

CE repair meldde dit ons en gaf tevens aan dat Samsung zich zou melden voor een oplossing.

Inmiddels dik twee weken verder nog steeds geen reactie. Wij hebben ons al een aantal keer genoodzaakt gezien om onze kleding bij een wasserette te brengen.

Wij hebben het advies gekregen het gehele verhaal middels een aangetekende brief nu bij Samsung te melden, doch kan ik hiervoor niet het juiste adres vinden.

Kun jij ons svp helpen aan het juiste adres waar wij ons euvel kunnen melden ?

Zie graag je reactie tegemoet.

Met hoogachting,

Josko Ljubicic

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Josko,

Ik heb op 7 januari gereageerd op jouw bericht, maar heb hier geen reactie op gekregen. Ons hoofdkantoor zit aan de: Evert van de Beekstraat 310, 1118 CX Schiphol

rsz-846676
0 Likes