Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

IA Energy Mode uitschakelen wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2024 03:19 PM)
719 Weergaven
Angelavk1987
First Poster
Opties
Sinds een tijdje gebruik ik de WW90T636ALH.
Prima machine meer dan blij mee.

Echter had ik de IA energy mode aangezet maar ik wil deze weer uit hebben. De tijden van de wasjes duren me echt veeeel te lang er komt soms wel een uur bij!

Google al afgestruind niet te vinden!
Weet iemand waar ik dit weer kan uitschakelen? Zou in smart things moeten maar ook daar zie ik geen uitschakelen optie.

Hoor 't graag!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Illi88,

Bedankt en bericht en feedback. Door het activeren van de AI Energy Mode daalt de watertemperatuur in de cyclus tussen de 20ºC en 40ºC. De duur van de cyclus wordt verlengd van 20 naar 30 minuten, maar aan het einde van de cyclus wordt de hoeveelheid energie die je met deze service bespaart, op uw display weergegeven. Wanneer je meer informatie wenst en/of je meer vragen hebt, kan je gerust mij weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Illi88
Apprentice
Opties

Hoi,

Naar smart things gaan en dan op leven drukken en dan op energy. Ik heb precies hetzelfde, door AI energy mode duurt een was zoveel langer. Super speed gaat van 39min naar 1u en 9 min. Ik ben blij met de wasmachine, maar ik heb nu even geen idee wanneer ik wel AI Energy Mode moet aanzetten.

Groetjes

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Illi88,

Bedankt en bericht en feedback. Door het activeren van de AI Energy Mode daalt de watertemperatuur in de cyclus tussen de 20ºC en 40ºC. De duur van de cyclus wordt verlengd van 20 naar 30 minuten, maar aan het einde van de cyclus wordt de hoeveelheid energie die je met deze service bespaart, op uw display weergegeven. Wanneer je meer informatie wenst en/of je meer vragen hebt, kan je gerust mij weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Illi88
Apprentice
Opties
Aaah top. Bedankt!