18-02-2024 03:19 PM - bewerkt 18-02-2024 03:19 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 19-12-2024 11:02 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Illi88,
Bedankt en bericht en feedback. Door het activeren van de AI Energy Mode daalt de watertemperatuur in de cyclus tussen de 20ºC en 40ºC. De duur van de cyclus wordt verlengd van 20 naar 30 minuten, maar aan het einde van de cyclus wordt de hoeveelheid energie die je met deze service bespaart, op uw display weergegeven. Wanneer je meer informatie wenst en/of je meer vragen hebt, kan je gerust mij weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
op 17-12-2024 05:28 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi,
Naar smart things gaan en dan op leven drukken en dan op energy. Ik heb precies hetzelfde, door AI energy mode duurt een was zoveel langer. Super speed gaat van 39min naar 1u en 9 min. Ik ben blij met de wasmachine, maar ik heb nu even geen idee wanneer ik wel AI Energy Mode moet aanzetten.
Groetjes
op 19-12-2024 11:02 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Illi88,
Bedankt en bericht en feedback. Door het activeren van de AI Energy Mode daalt de watertemperatuur in de cyclus tussen de 20ºC en 40ºC. De duur van de cyclus wordt verlengd van 20 naar 30 minuten, maar aan het einde van de cyclus wordt de hoeveelheid energie die je met deze service bespaart, op uw display weergegeven. Wanneer je meer informatie wenst en/of je meer vragen hebt, kan je gerust mij weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
op 19-12-2024 11:39 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken