Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Deur openen na smartcontrol programma

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
100 Weergaven
Citje
Journeyman
Opties
Als ik via smartcontrol een wasprogramma heb gedaan en ik vervolgens de was eruit wil halen dan is de machine gelockt. Ik zet dan de machine uit en weer aan waarna het slot eraf gaat maar kan. Dan niet wat makkelijker? Het voelt zo onlogisch, van mij mag de deur wel gelijk open als de machine klaar is. Mis ik iets en is er een knop om simpel de deur te openen? Ik heb hem nog niet gevonden namelijk
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Citje,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag hierbij. Meestal gaat de deur open een paar minuten na het einde van het programma om onder andere veiligheid. Water kan bijvoorbeeld nog worden afgevoerd of na een warmte centrifugeren kan de was nog te warm zijn om vast te pakken. 

Gaat jouw wasmachine na een paar minuten wel van het slot af?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Snoopy01976
Apprentice
Opties
Dat is denk ik als je de optie aantikken voor was die in de wasmachine blijft. Dan gaat het deurtje niet open. Maar zeker weten doe ik het ook niet. Lijkt me zeer vervelend.
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Citje,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag hierbij. Meestal gaat de deur open een paar minuten na het einde van het programma om onder andere veiligheid. Water kan bijvoorbeeld nog worden afgevoerd of na een warmte centrifugeren kan de was nog te warm zijn om vast te pakken. 

Gaat jouw wasmachine na een paar minuten wel van het slot af?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes