Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Autodose

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2024 02:22 PM)
458 Weergaven
Stephanieke20
First Poster
Opties

Begin deze week kocht ik een nieuwe wasmachine, een Samsung WW11BB534AABS2 Bespoke Autodose. Nu heb ik toch mijn bedenkingen bij de autodose functie. Ik heb ruim een liter vloeibaar wasmiddel in de dispenser gedaan en 2 machines gedraaid. De eerste een 15’ programma met 2 kledingstukken, de 2de een volle machine op katoenprogramma.

nu geeft de app reeds melding dat het wasmiddel bijna op is??? Een volle liter wasmiddel? Waar loopt dit fout? Bij het openen van de lade is de dispenser van het wasmiddel effectief bijna leeg, terwijl deze van de wasverzachter minimaal gezakt is.

0 Likes
6 Antwoorden
Ssarita
Pioneer
Opties
Ik heb een zelfdoserende wasmachine van een ander merk maar heb je ml afgesteld? Dus de dosering.

Er past trouwens heel erg veel wasmiddel in je la
0 Likes
Stephanieke20
First Poster
Opties

Ik kan de dosering helaas niet afstellen in ml. Enkel de hardheid van het water stond op gemiddeld (wat ook zo is) en de dosering stond op normaal ipv hoog of laag. Inmiddels heb ik de hardheid minimaal gezet en ook de dosering op het minimum. Nog heb ik het gevoel dat dit wasmiddel te snel gaat. Een volledige fles voor 27 wasbeurten zal er op dit tempo door zijn na 10-15 beurten. Op een minimale dosering. Dat kan toch niet de bedoeling zijn of wel? Ben ik dan zo gierig? 😅

0 Likes
Ssarita
Pioneer
Opties
Wanneer je instelt dat de wasmachine gebruik maakt van het AutoDose systeem kan je de hoeveelheid met de streepjes aanpassen, stel je geen AutoDose in dan zal deze het wasmiddel nemen wat is gedoseerd in vak om zelf wasmiddel toe te voegen.

Ik las dit net heb je autodose aanstaan?

https://www.coolblue.nl/advies/hoe-stel-je-samsung-autodose-in.html#:~:text=Wil%20je%20AutoDose%20li...

Misschien heb je hier iets aan
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Stephanieke20,

Heeft de tip van  Ssarita geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
DiMartino1986
First Poster
Opties

Het. Ik las jouw probleem met het leeglopen van de AutoDose, wij hebben dit probleem nu ook met een wasmachine van nog geen week oud. Is jullie probleem inmiddels opgelost?

Groetjes, Martijn. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @DiMartino1986,

Ik heb net jouw privé-bericht hierover beantwoord.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes