Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Alle programma's maximaal 4 kilo?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2022 08:51 AM)
581 Weergaven
km86
First Poster
Opties
Ik heb sinds een paar dagen een samsung 9 kilo wasmachine. Ik had een grote trommel vol met lakens handdoeken en kinderkleding met spuug ed. Ik wilde dus wassen op 60 graden en volle trommel. Tot mijn verbazing zijn bijna alle programma's geschikt voor maximaal 4 kilo? Erg inefficiënt en onhandig. Ik heb nu het programma gekozen bewolkt weer. Enige programma waarbij niet stond max 4 kilo en wel 60 graden mogelijk. Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn dat al die programma's maar 4 kilo aankunnen? Behalve dat eco programma waarbij je niet hygiënisch kunt wassen. Zo heb ik vrij weinig aan de grote trommel. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @km86, welkom op de Community! Heb je het katoenprogramma niet kunnen gebruiken? Stuur anders inderdaad de modelcode van jouw wasmachine even door, dan denken we met je mee. De modelcode is trouwens op de sticker aan de binnenzijde van de deur te vinden. 

Groeten,

Joey

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Sahri
Helping Hand
Opties
Welk model wasmachine is 't? Ik denk dat er een knopje is om dat uit te zetten.
0 Likes
Oplossing
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @km86, welkom op de Community! Heb je het katoenprogramma niet kunnen gebruiken? Stuur anders inderdaad de modelcode van jouw wasmachine even door, dan denken we met je mee. De modelcode is trouwens op de sticker aan de binnenzijde van de deur te vinden. 

Groeten,

Joey

0 Likes