Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb gekeken ,maar veilige map zat er niet bij. De volgend waren aanwezig: WiFi,locatie,geluid,autom.draaien,Bluetooth,mobiele gegevens,spaarstand,Vliegtuigstand, prestatiestand,filterblw licht,zaklamp,mobiel hotspot,privestand,smartview,zichtb telefoon,nfc,sync,always on display,niet storen. dit is alles. Ik begrijp niet wat echt veilig is aan de veilige map. Als ik de b.v me email app in de veilige map zet,kan ik nog steeds op de gewone wijze buiten de veilige map,zonder code deze gebruiken. groet
Dat is inderdaad apart. Het klopt dat de app niet verplaatst wordt, deze wordt gekopieerd. Je kunt dus beide apps - binnen en buiten de veilige map - gewoon blijven gebruiken. Verder, alles wat je in de veilige map doet is gecodeerd en is daarom érg veilig. Dit helpt met betrekking tot gevoelige gegevens, privébestanden of werkzaamheden etc.
Maar als je bijv. je DigiD app in de veilige map zet, en 'm buiten de veilige map verwijderd, dus van je bureaublad zeg maar, moet je, als je de veilige map opent en de DigiD app wilt gebruiken opnieuw registreren.
Hetzelfde gebeurde met mijn FBTO zorg app.
Mijn bank apps laat ik maar voor wat het is, anders moet die ook opnieuw registreren, pfff, lekker omslachtig allemaal. Samsung, misschien betere/duidelijkere uitleg geven bij gebruik veilige map.
De apps draaien afzonderlijk van elkaar, dus je dient dan inderdaad opnieuw registreren. Je kunt het zien alsof je het op een ander toestel opent.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.