Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Video's

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe werkt de veilige map?

Tim
GrandMaster
Opties

Tags (1)
8 Opmerkingen
karel75
First Poster
Opties
Prachtig dat dit op YouTube komt. Helaas is dit niet recent,en het gaat veelte snel. Notificatiebalk toont niet wat u laat zien. Samsung S7 SM-G930F
Nick
MegaStar
Opties

Hi Karel! Het kan zijn dat je de balk die je naar beneden veegt opzij moet schuiven om meer opties te zien, daar zal Veilige Map dan wel tussen staan.

karel75
First Poster
Opties
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb gekeken ,maar veilige map zat er niet bij. De volgend waren aanwezig: WiFi,locatie,geluid,autom.draaien,Bluetooth,mobiele gegevens,spaarstand,Vliegtuigstand, prestatiestand,filterblw licht,zaklamp,mobiel hotspot,privestand,smartview,zichtb telefoon,nfc,sync,always on display,niet storen. dit is alles. Ik begrijp niet wat echt veilig is aan de veilige map. Als ik de b.v me email app in de veilige map zet,kan ik nog steeds op de gewone wijze buiten de veilige map,zonder code deze gebruiken. groet
Nick
MegaStar
Opties

Dat is inderdaad apart. Het klopt dat de app niet verplaatst wordt, deze wordt gekopieerd. Je kunt dus beide apps - binnen en buiten de veilige map - gewoon blijven gebruiken. Verder, alles wat je in de veilige map doet is gecodeerd en is daarom érg veilig. Dit helpt met betrekking tot gevoelige gegevens, privébestanden of werkzaamheden etc. 

NancyLV
First Poster
Opties

Beste Nick, 

Net als karel75 begrijp ik het niet helemaal.

Wat is het nut van een "Veilige map" als de apps die je er in zet ook buiten de map toegankelijk blijven? 

Ik heb bijvoorbeeld op mijn dochters telefoon Onedrive geïnstalleerd. 

Maar ik wil natuurlijk niet dat ze daar per ongeluk fotos uit kan verwijderen.

Ik dacht de app daarom in de veilige map te zetten en deze te beveiligen met een wachtwoord wat zij niet kent.

Maar dat werkt dus niet zo. 

Het doel van  een veilige map is toch dat iemand anders niet bij de dingen kan die je erin stopt?

Dus als je hier een ander idee voor hebt hoor ik het graag!

Groetjes, Nancy

Nick
MegaStar
Opties

De Veilige Map maakt een kopie van de app, als je daarna dus de app verwijdert buiten de Veilige Map, dan zal deze alleen nog in de Veilige Map staan.

Chrisss17
First Poster
Opties

Maar als je bijv. je DigiD app in de veilige map zet, en 'm buiten de veilige map verwijderd, dus van je bureaublad zeg maar, moet je, als je de veilige map opent en de DigiD app wilt gebruiken opnieuw registreren.

Hetzelfde gebeurde met mijn FBTO zorg app.

Mijn bank apps laat ik maar voor wat het is, anders moet die ook opnieuw registreren, pfff, lekker omslachtig allemaal. Samsung, misschien betere/duidelijkere uitleg geven bij gebruik veilige map.

BruceH
Community Manager
Opties

De apps draaien afzonderlijk van elkaar, dus je dient dan inderdaad opnieuw registreren. Je kunt het zien alsof je het op een ander toestel opent.