#OpiniaWramachKonkursu
Użytkuje s22 od 2 tygodni, ogólnie zadowolony ze posiadam najnowszy model Galaxy, pierwszy raz mi się podoba wykonanie, zwłaszcza plecki są wykonane przyjemnego tworzywa (na szczęście nie jest to szkło przynajmniej takie odnoszę wrażenie)
, stylistyka jest bardzo dobrana w porównaniu z S20 i S22 Ultra które wizualnie wyglądają kiepsko ale gustach się nie rozmawia, z ekranu jest świetny jest komfortowy i bardzo jasny wyświetlacz, z aparatów również jestem zadowolony chociaż nie jestem ekspertem od aparatów w smartphone-ach jak wszyscy ci recenzenci na YouTube, którzy tak zachwalają telefony, i opowiadają o funkcjach i parametrach , które tak na prawdę mnie nie interesują.
jak dla mnie fotografie są zadawalające nie jestem zawodowym fotografem , jak dla mnie ma robić wyraźne zdjęcia.
Oczywiście nie ma dostępnego na naszym rynku Snapdragon-a, już parę razy udało mi się go zaciąć, I moim zdaniem powinni montować czytnik linii papilarnych tak jak w S9 na pleckach najwygodniejsze miejsce, chociaż w S22 nie robi jakiś problemów póki co, nie jest tragicznie nisko osadzone , da się używać jedna ręką.
Wszystkie moje ulubione aplikacje i gry działają bez problemów, I nawet oglądałem film który ważył 10Gb w pliku .mkv , który płynnie chodzi i nie było żadnych przycięć i zacięć.
i co najważniejsze nie grzeje się w niepokojący sposób, tak jak miałem odmienne doświadczeni z S10e który lubiał się grzać .
I nie zdziwiło mnie ze nie da się tu zmienić rozdzielczości jak w S22+ ,a szkoda.
I duży plus za ekran który jest jak dla mnie zadowalający w słoneczne dni , w które nie irytuje jak w poprzednich generacjach.
Ogólnie mówiąc pomimo wad i zalet , moje subiektywne zdanie opinie jest to zdecydowanie lepszy wybór niż smartphone z pod znaku nadgryzionego jabłka.