o 09-12-2019 01:44 PM
Zdravím, prosím o radu s koupí nové TV, úhlopříčka 50, ev. 55 - dosud nám bohatě stačil 13 let starý Samsung, dle názorů a recenzí jsem měla ve výběru modely UE55RU 7172, 7402, ev. 8002, nechtěla jsem utratit nad 15tis, ale jak čtu názory, tak váhám, jestli si lehce nepřiplatit, jestli to prostě má smysl. Parametrově, co se píše, tak čím dražší, tím asi lepší, běžné názory, že dražší model srovnatelný např. obrazem s levnějšími, někdo dokonce preferoval stran obrazu levnější. Jsem laik, tak nakonec fakt nevím, co koupit. Účel - sledování TV, filmů, děti dostanou herní konzoli Nintendo - asi budou hrát hry i na TV kromě malé obrazovky herní konzole, budou ale úplní začátečníci - stačí, aby běžné hry jely a nesekaly se. To je asi podstatné. Další funkce - nevím, co mám chtít - do teď jsem nic nepotřebovala - možná prohlížení fotek, připojení PC, nahrávání do TV, ev. na něco externího, (někde jsem už vyčetla, že nahrávání z jiného programu než sledovaného mají až TV nad 25tis, to oželím). Vyčetla jsem, že 7172 má špatný ovladač, někdo mi řekl, že 7172 nelze na hry, špatné je prý sledování TV z jiného úhlu - všechny? - děti se částečně večer dívají od jídelního stolu, jinak máme obrazovku rovně. Klidně připlatím (ale ne nad 20tis), ale pokud to pro nás bude poměr cena x kvalita, výkon podstatné. Předem moc díky za rady, m
o 09-12-2019 02:17 PM
Přeji krásný den @Katka3