Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ziggo decoder in dichte kast (icm one connect)

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2018 09:46 PM)
797 Weergaven
bdeweerd
Journeyman
Opties

Ik gebruik het One Connect kastje van mijn samsung curved UE55SK9000 tv. Daarmee kan ik via de TV de ziggo decoder bedienen (althans dat dacht ik altijd). Ik heb een nieuwe (dichte) kast laten maken om deze reden. Echter na plaatsing vande ziggo decoder in de kast kan ik (behalve aanzetten) de ziggo decoder niet meer bedienen. Je ziet wel op de TV de cijfers verschijnen, maar de ziggo decoder ontvangt blijkbaar het signaal niet.

Ik heb de ziggo decoder nu tijdelijk onder de kast gezet, maar hoop wel op een oplossing.

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @bdeweerd,

Dit zou je kunnen oplossen door een IR-Extender aan te schaffen.

Als voorbeeld:

https://www.kabelstore.nl/product/733170/category-213371/marmitek-invisible-control-2.html#direct-na...

Er zijn uiteraard meer alternatieven op de markt. Suc6!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
bdeweerd
Journeyman
Opties

Ik ben niet op zoek naar een workaround die heb ik al (onder de kast 🙂 Het zou gewoon moeten werken via de TV. Maar bedankt voor je reactie.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @bdeweerd, staan de One Connect Box en decoder samen in hetzelfde kastje? Zo niet, is dit te proberen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
LiesbethVos
First Poster
Opties

Hier hetzelfde probleem, maar dan met telenet... Voorlopig nog geen oplossing.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @LiesbethVos, zou jij mijn laatste vraag ook nog kunnen testen? Het zit 'm namelijk in de IR-ontvangst van de Telenet decoder en de One Connect Box kan alleen op die manier communiceren als de decoder "in het zicht" is.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes