Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wel geluid maar geen beeld samsung le40s62b

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2023 10:33 PM)
252 Weergaven
jodeuy
First Poster
Opties
Hallo,

Mijn zusje heeft altijd al de samsung le40s62b televisie gebruikt voor google chromcast en een ps4 pro. Sinds kort geeft hij wel geluid maar geen beeld en geef soms heel kort aan dat het signaal niet word ondersteund, wat raar is want externe apparatuur is niet veranderd. Ik heb verschillende hdmi kabels gebruikt en verschillende apparaten overal geen beeld maar wel geluid. Het enige wat nog beeld geeft is als ik de tv aan mijn computer koppel dan doet die het gewoon perfect dus de hdmi port op zich zelf is in orde. Ik heb via de ps4 meerdere resoluties geprobeerd zelf 720p pakt hij niet, hdr stond uit hdcp 1.4 en hoger geprobeerd. Volledig en gelimiteerd rgb geprobeerd maar helaas. Ik kon verder geen software reset vinden op de tv, spanningloos maken van de tv ook al geprobeerd, hij heeft zelf enkele weken uit gestaan omdat ik er nog geen tijd voor had om te kijken... HELP
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @jodeuy ,

Volgens deze Model Code is de tv uit 2009. Niet 1 van de jongste meer 😉.
Je kunt niet meer doen dan dat je al gedaan hebt. Ik vrees dat deze tv zijn beste tijd heeft gehad.
De enige die kan bepalen wat er aan de hand is, is een monteur.
Dat zal niet goedkoop zijn. Ik zou hier niet meer in gaan investeren.
De kans is, gezien de leeftijd, groot dat er ergens anders weer een defect ontstaat.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @jodeuy ,

Volgens deze Model Code is de tv uit 2009. Niet 1 van de jongste meer 😉.
Je kunt niet meer doen dan dat je al gedaan hebt. Ik vrees dat deze tv zijn beste tijd heeft gehad.
De enige die kan bepalen wat er aan de hand is, is een monteur.
Dat zal niet goedkoop zijn. Ik zou hier niet meer in gaan investeren.
De kans is, gezien de leeftijd, groot dat er ergens anders weer een defect ontstaat.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes