22-11-2020 04:33 PM - bewerkt 22-11-2020 04:46 PM
Heb sinds gisteren een QE65Q90TALXXN.
Het beeld op de zenders is perfect behalve bij het voetballen op Ziggo Sport en Fox sports. Beeld in close-ups en normale standpunten is top maar zodra er veel beweging is, lijkt het net of de spelers wat blurren, idem voor de bal. Het gekke is, bij het voetballen op NPO1 heb ik dit probleem helemaal niet. Dit is erg storend om te kijken. Ligt het aan de uitzending van deze zenders. Ik kijk op de intelligente modus. De firmware heb ik gisteren helemaal bijgewerkt tot T-NKMDEUC-1403.1 Heb verschillende modussen geprobeerd, wat gespeeld met expertinstellingen maar krijg het niet voor mekaar. Ik kijk met een nieuwe CI+Module van Ziggo, ook gisteren ontvangen.
op 20-05-2023 06:35 PM
Hoi Dick,
Het serienummer is QE55595BATXXH. SOFTWARE 1430.1
gr, Ron
op 20-05-2023 06:40 PM
Hoi Ron, @Ron613 ,
Alvast een reactie op deze Model Code. Is geen serienummer.
Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een grijze import tv:
https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/
Zou een oorzaak kunnen zijn. Waar is deze tv aangeschaft?
Zou je de rest van de vragen ook nog willen beantwoorden?
op 21-05-2023 10:55 PM
Beste Dick,
ik heb de tv vorig jaar september bij TV Reus. Wist niet dat dit een “grijs” toestel was. Beetje vreemd dat dit vermeld wordt.
De decoder is een Ziggo next. Ik heb nog een 4K Uhd YouTube film tennis beken en daar heb ik geen last van. Ook niet met de andere tvapps. Het is met name bij tenniswedstrijden Eurosport en ziggotennis. Het beeld is niet constant vertragend.
gr, Ron
op 22-05-2023 10:12 AM
Goedemorgen @Ron613 ,
Grijze import wordt nooit vermeld en zeker niet door de TVreus. Geen beste leverancier:
Je bent nummer 2 in dit topic die Ziggo als provider heeft.
Als een 4K clip op YouTube en de andere apps geen problemen geven dan ligt het niet aan de tv maar aan het aangeboden signaal.
Op internet lees je nogal wat klachten over dit fenomeen:
Om e.e.a. uit te sluiten zou je Hulp op Afstand kunnen inschakelen.
De link om het aan te vragen heb ik je al eerder gestuurd.
Houd je ons op de hoogte?
op 22-05-2023 11:16 AM
Beste Dick,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga een meekijk afspraak maken. Gr, Ron
op 24-05-2023 09:00 AM