Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitschakelen mute-indicator

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2022 01:55 AM)
1682 Weergaven
Casey_TM
Pioneer
Opties
Hey allemaal,
Ik heb een Samsung the Frame 75" model 2022. Mijn vraag is of iemand ook weet of je de volume indicator op het beeldscherm kunt deactiveren voor weergave wanneer volume wordt uitgeschakeld. 
Ik vind dat geknipper op het scherm hinderlijk in Art modus wanneer ik gekozen heb voor bijv. de open haard. Ik hoef dat geknetter van het vuur niet te horen maar als ik het volume uitschakel blijft de indicator in het beeld knipperen.

Kun je dat ergens deactiveren of zo?
Groet, Kees.

Ps. Ik weet dat je dit kunt omzeilen door het volume niet uit te schakelen (mute) maar de regelaar naar "0" te stellen met de afstandsbediening. Maar dat vind ik gedoe. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Casey_TM , Kees,,

Wat je wilt is helaas niet mogelijk..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Casey_TM , Kees,,

Wat je wilt is helaas niet mogelijk..

signatureee
Groet, Dick

Casey_TM
Pioneer
Opties
Goeiemorgen Dick. Ik was al bang voor dat antwoord... Even in het verlengde van Artmode-functie een andere suggestie; volgens mij zou het een welkome aanvulling zijn wanneer je een sneltoets op de afstandsbediening zou hebben waarmee je de helderheid zou kunnen regelen. Mogelijk is de software zelfs geschikt om de kanaal omhoog/omlaagknoppen te programmeren dat deze die functie automatisch krijgen wanneer the frame in artmode staat? Nu hebben die knoppen helemaal geen functie. Bij gebruik in Artmode krijg je nu de popup melding "niet beschikbaar" in beeld.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Casey_TM ,

Als je de Members app op je telefoon hebt, zou je dit als feedback door kunnen geven.

signatureee
Groet, Dick

Casey_TM
Pioneer
Opties
Ga ik doen. Dank voor je suggestie!